PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak zaczac lm gry

  • 1. Data: 2006-02-08 10:37:22
    Temat: jak zaczac lm gry
    Od: "kAEn" <k...@d...o2.pl>

    no wlasnie, jak zaczac list motywacyjny gdy chce wyslac dokumenty w sprawie
    pracy na konkretne stanowisko ale z wlasnej inicjatywy. firma nie oglasza
    sie ze poszukuje pracownika, ale chce sprobowac. jak zatem zaczac LM
    (zastapic standardowe "w odpowiedzi na ogloszenie....." ??

    pzdr,

  • 2. Data: 2006-02-08 10:52:22
    Temat: Re: jak zaczac lm gry
    Od: mgl <m...@s...net>

    kAEn wrote:

> [...]
    > sie ze poszukuje pracownika, ale chce sprobowac. jak zatem zaczac LM
    > (zastapic standardowe "w odpowiedzi na ogloszenie....." ??

    no ja bym zostawil "w odpowiedzi na ogloszenie....."
    geeezzz... :/

    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-02-09 00:57:05
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "kAEn" <k...@d...o2.pl> wrote in message
> [...]
    > sie ze poszukuje pracownika, ale chce sprobowac. jak zatem zaczac LM
    > (zastapic standardowe "w odpowiedzi na ogloszenie....." ??

    Np. tak: "obserwując lokalny rynek pracy w branży X zauważyłem/am rosnące
    znaczenie firmy Y jako potencjalnie atrakcyjnego pracodawcy". Żeby nie
    został to tylko pusty slogan, dopisz, dlaczego tak uważasz.

    strach