PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wściekły pracodawca

  • 11. Data: 2002-06-21 16:21:00
    Temat: Re: Wściekły pracodawca
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 21 cze 2002, <k...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Nie jestem pracodawca, nie wiem kto odpowiada na ogloszenia, ale mam
    > wrazenie, ze darmowy serwis "praca oferowana" nie jest przez
    > wszystkich szukajacych pracy traktowany w pelni powaznie, co do
    > jakosci zamieszczanych w nim ofert. Duzo firm miesci sie w skrzynce
    > na wp czy onecie itp. Moze z tego wynika, ze nie zostales w pelni
    > powaznie potraktowany. Zwlaszcza, ze nie wiem (nie zostalo
    > zacytowane), jaka jest pelna tresc ogloszenia, jakie byly konkretne
    > wymagania i co zaoferowales kandydatom.

    Ja zacytuje

    "Zatrudnię asystentkę z dobrą znajomością Power Point, Photoshop, Fine
    Reader. Chętnie z podstawową znajomością WFMag, KPiR. Mile widziany język
    angielski, niemiecki. Praca stała."

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 12. Data: 2002-06-21 19:14:06
    Od: kaz <g...@p...fm>

    Jacek B wrote:

    > :-)))))))))))))))))
    > to jest dobre
    > Jacek B
    - to może też świadczyć o pensji proponowanej.

  • 13. Data: 2002-06-22 06:49:42
    Od: "010" <n...@s...sse.pl>

    Cush... takie czasy, ciężko dziś o pracownika ;-)

  • 14. Data: 2002-06-22 17:52:40
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Jacek B" napisal:

    > :-))))))))))))))))) to jest dobre

    Przyznaje sie bez bicia, ze ostatnio rowniez wyslalem sms'a :-P Co prawda
    nie chodzilo o rezygnacje ale prosbe o wiecej informacji, a to dlatego, ze
    oferte pracy rowniez otrzymalem sms'em ;) Jak wiec widac podobne pomysly
    maja i pracownicy, i pracodawcy :)

    pozdrawiam
    Greg

  • 15. Data: 2002-06-23 03:06:48
    Temat: zajrzyj tu: www.BankCV.of.pl
    Od: "www.BankCV.of.pl" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Najlepszych pracowników (z Krakowa i okolic) znajdziesz na stronie
    http://www.bankcv.of.pl
    Zapraszam
    PS

  • 16. Data: 2002-06-24 01:10:30
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    A ja za szefowa firmy CLAN w Zabrzu
    wydzwanialem 2 tygodnie !
    Mielismy sie spotkac (obiecala)
    po tym jak szukajac pracy
    wystawilem im klienta i wyszedlem z pewnym pomyslem...

    Klienta juz stracili a szefowa jest nieuchwytna ....

    Sam juz tez zrezygnowalem - z CLANu

    Pracodawcy - LITOSCI

    TB

  • 17. Data: 2002-06-24 06:45:18
    Temat: Re: zajrzyj tu: www.BankCV.of.pl
    Od: "010" <n...@s...sse.pl>

    Patrzyłem, no i niestety...
    Nie mam wysokich wymagań:
    - rosyjski, niemiecki, francuski, angielski - biegły w piśmie i mowie
    - 15 lat praktyki w zawodzie w firmie o podobnym profilu i na takim samym
    stanowisku
    - nie ukończone 25 lat (najlepiej absolwent wyższej szkoły)
    - znajomość Office, linux (NFS/SMB/Sendmail/Apache/PostgreSQL/MySQL/PHP),
    VC/VB, Java, BCB, Delphi, MSSQL, Oracle, SQL, AS/400 (pełna lista na priva)
    oferujemy:
    - pracę 12h dziennie, łącznie z sobotą, w niedziele tylko 8h
    - praca od zaraz
    - brak przeszkolenia (nie stać nas)
    - pensja 550zł/miesięcznie

  • 18. Data: 2002-06-24 15:32:47
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    010 raczyl napisac:

> [...]
    > priva) oferujemy:
    > - pracę 12h dziennie, łącznie z sobotą, w niedziele tylko 8h

    Powtorz prosze!
    Czy to ogloszenie w Wyborczej?
    --
    Tyrmand

  • 19. Data: 2002-06-24 16:01:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <af7dk7$lh7$1@sunsite.icm.edu.pl> Tyrmand napisał(a):
    > 010 raczyl napisac:

    > Powtorz prosze!
    > Czy to ogloszenie w Wyborczej?

    Ojej i po co te pisanie, gdyby chcieć cytować wszystkie głupoty jakie można znaleźć w
    Internecie, to...
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 20. Data: 2002-06-24 17:15:07
    Od: Sebastian Piech <d...@w...com>

    Shrek wrote:

    > Ja zacytuje
    >
    > "Zatrudnię asystentkę z dobrą znajomością Power Point, Photoshop, Fine
    > Reader. Chętnie z podstawową znajomością WFMag, KPiR. Mile widziany język
    > angielski, niemiecki. Praca stała.

    Pałer Pojnta nie trzeba znać. Wystarczy IQ > 50 i wiedza, że służy do
    robienia prezentacji.

    Seb