PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzatanie - stawki

  • 1. Data: 2002-06-20 22:19:36
    Temat: Sprzatanie - stawki
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@c...pl>

    Chciałbym "wynająć" kogoś do posprzątania mieszkania 35m2 raz w tygodniu -
    ścieranie kurzu,
    odkurzanie podłogi, ew. mycie naczyń, na pewno mycie łazienki. Ile to może
    kosztować?

  • 2. Data: 2002-06-20 22:54:52
    Temat: Re: Sprzatanie - stawki
    Od: Michal Jacykiewicz <m...@c...pl>

    Michal Jacykiewicz wrote:

    > Chciałbym "wynająć" kogoś do posprzątania mieszkania 35m2 raz w tygodniu -
    > ścieranie kurzu, odkurzanie podłogi, ew. mycie naczyń, na pewno mycie
    > łazienki.
    > Ile to może kosztować?

    Zapomniałem dodać, że dotyczy Krakowa.

  • 3. Data: 2002-06-22 14:28:55
    Od: "666" <p...@p...com>

    8 zł/godzinę??
    JaC

  • 4. Data: 2002-06-22 17:01:50
    Od: RySZARd <r...@i...pl>

    Dnia 22-06-2002 16:28, Użytkownik 666 nakrobał::
    > 8 zł/godzinę??

    nie za dużo??

    pozdrawiam
    RySZARd

  • 5. Data: 2002-06-22 21:42:56
    Od: "666" <p...@p...com>

    W Krakowie pewnie za dużo, jeszcze sie motłochowi w głowach poprzewraca ;-))
    W Warszawie dopiero trzecia z kolei sprzataczka zgodziła sie po malowaniu umyć i
    zapastować 75 metrów parkietu za 70 złotych...
    JaC
    12 zł/godz. brała pani jako pomoc do starszej osoby (zakupy, jakies gotowanie itp.),
    teraz dostaje 14 zł