PracaGrupypl.praca.oferowana › Wrocław programista JAVA

  • 1. Data: 2008-10-01 09:38:33
    Temat: Wrocław programista JAVA
    Od: Tomasz Ziobrowski <s...@y...com>

    Szanowny Programisto (Inżynierze oprogramowania),

    Pomimo spadków na rynkach nadal jest spory popyt na Twoją pracę, zatem z
    głodu nie umrzesz ani Ty ani Twoja rodzina.
    Tylko od Ciebie zależy czy przyjmiesz rolę trybika w korporacyjnej
    machinie, czy dołączysz do mniejszej i bardziej dynamicznej firmy.
    Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz zajmował się konserwacją
    (reanimacją) archaicznego oprogramowania, czy tworzył nowe systemy.

    Kilka słów o nas:
    Działamy na wielu polach; od automatyki, przez multimedia do produkcji
    oprogramowania.
    Dysponujemy działem badawczo-rozwojowym i współpracujemy z
    uniwersytetami oraz placówkami badawczymi.
    Naszym kapitałem są pracownicy.

    NIE:
    * Nie jesteśmy firmą outsourcingową ani oddziałem wielkiej korporacji,
    gdzie lokalni prezesi odreagowują problemy z dzieciństwa.
    * Nie hodujemy wielopoziomowej hierarchii i skomplikowanych struktur
    zarządzania.
    * Nie testujemy "nowatorskich"rozwiązań HR.

    Oferujemy:
    Konkurencyjne wynagrodzenie
    Ciekawe projekty
    Realizowanie własnych pomysłów
    Zdobywanie cennych doświadczeń
    Elastyczny czas pracy
    Miłą atmosferę
    Elastyczną umowę

    Wymagamy:
    Zaangażowania
    Logicznego myślenia
    Kreatywności
    Znajomości języka angielskiego
    Znajomości JAVY
    Znajomości inżynierii oprogramowania

    Dlatego, jeżeli tylko spełniasz w/w warunki, nie wahaj się i wyślij nam
    swoją ofertę.
    Prosimy o przesłanie CV na adres skrzyneczka at yahoo dot com.

    Z poważaniem,
    Tomasz Ziobrowski