-
1. Data: 2003-11-28 20:05:10
Temat: Wrocław/dolnośląskie-sekretarka, asystentka, biuro obsługi klienta
Od: "Aneta" <a...@w...pl>
Poszukuję pracy jako sekretarka, asystentka, pracownik w Biurze Obsługi
Klienta. mam wyższe wykształcenie, trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu
sekretariatu. Obecnie jestem w trakcie kursu "Zamówienia publiczne"
Proszę o kontakt a...@w...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne