PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wrocław : ciekawe posady

  • 1. Data: 2004-09-04 15:31:57
    Temat: Wrocław : ciekawe posady
    Od: "Pit" <p...@i...pl>

    Witamy Nasze Stowarzyszenie poszukuje pracowników
    kelner, szefa kuchni, ochroniarza
    szczegóły na stronie:
    www.adhoc.webpark.pl/praca.html

  • 2. Data: 2004-09-05 14:33:31
    Temat: Re: Wrocław : ciekawe posady
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty sob 4. września 2004 17:31,
    "Pit" (p...@i...pl) napisał:

    > Witamy Nasze Stowarzyszenie poszukuje pracowników
    > kelner, szefa kuchni, ochroniarza
    > szczegóły na stronie:
    > www.adhoc.webpark.pl/praca.html
    Nie powinno to być na grupie pl.praca.oferowana!

    --
    Ari

  • 3. Data: 2004-09-05 17:52:00
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 16:33:31 +0200, Ari <k...@g...pl> napisał:

    > Nie powinno to być na grupie pl.praca.oferowana!

    Opis grupy ppd zezwala na opublikowanie ogloszen, ktore "z roznych
    przyczyn nie ukazaly sie na ppo"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2004-09-05 17:56:28
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [krzysztofsf] - 2004-09-05 19:52:

    > Opis grupy ppd zezwala na opublikowanie ogloszen, ktore "z roznych
    > przyczyn nie ukazaly sie na ppo"

    Krzysztof nie przesadzaj. Dam sobie klawiaturę odciąć że to ogłoszenie
    nie ukazało się na ppo tylko dlatego że nikt go tam nie wysłał.
    ppd nie ma być rozwiązniem dla tych, którym się nie chce.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 5. Data: 2004-09-05 18:06:18
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 19:56:28 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

> [...]
    > nie ukazało się na ppo tylko dlatego że nikt go tam nie wysłał.
    > ppd nie ma być rozwiązniem dla tych, którym się nie chce.

    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    Nie wyslanie tez jest powodem.
    Jak na tych grupach jest sie formalistami, to nalezy byc nimi
    konsekwentnie.
    Zakazany jest jedynie crossposting - co przy okazji z powodu braku gornych
    granic czasu oczekiwania na ppo, oraz informacji zwrotnej do nadawcow,
    powinno byc realizowane w ten sposob, ze oferty czekajace na moderacje
    powinny byc nie publikowane jesli wczesneij ukaza sie na ppd.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2004-09-05 18:33:39
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [krzysztofsf] - 2004-09-05 20:06:

    > Nie wyslanie tez jest powodem.

    Nie, IMHO nie jest.
    Bazując na braku zrozumienia ze strony moderatorów ppo postulujesz
    zrobienie śmietnika z ppd.
    Czy w tym całym zamieszaniu z moderacją chodzi tylko o to żeby gdzieś
    oficjalnie zrobić bałagan? Jak nie tam to tu?

  • 7. Data: 2004-09-05 18:37:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 20:33:39 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

> [...]
    > Czy w tym całym zamieszaniu z moderacją chodzi tylko o to żeby gdzieś
    > oficjalnie zrobić bałagan? Jak nie tam to tu?

    Na temat mozliwosci zamieszczania ogloszen na ppd wypowiedzialem sie juz
    dawno i wyjasnilem temat dokladnie, lacznie z powiazaniem opisow grup z
    czasem ich zakladania.
    zpraszam do archiwum

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2004-09-05 19:23:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [krzysztofsf] - 2004-09-05 20:37:

    > Na temat mozliwosci zamieszczania ogloszen na ppd wypowiedzialem sie
    > juz dawno i wyjasnilem temat dokladnie, lacznie z powiazaniem opisow
    > grup z czasem ich zakladania.
    > zpraszam do archiwum

    Czytałem. Nie zmienia to faktu że w tym przypadku nie masz racji. po to
    jest grupa ogłoszeniowa żeby z niej korzystać. Twierdząc to co
    twierdzisz, nawołujesz do jawnego bojkotu ppo i zalewania ppd różnego
    rodzaju ofertami. Nie tędy droga. Psucie jednej części usenetu nie
    naprawi automagicznie drugiej.

  • 9. Data: 2004-09-05 20:20:36
    Od: Ari <k...@g...pl>

    Pamiętnej daty nie 5. września 2004 21:23,
    "Pe.Ka" (c...@t...cy) napisał:

> [...]
    > twierdzisz, nawołujesz do jawnego bojkotu ppo i zalewania ppd różnego
    > rodzaju ofertami. Nie tędy droga. Psucie jednej części usenetu nie

    Podpisuje się pod tym! Dlatego mój pierwszy post. Nie jestem tak
    zorientowany w useniecie jak Wy (jestem początkujący), ale jest dla mnie
    pewne, szukając informacji kieruję się nazwami grup i ich opisami. A to
    jednoznacznie wskazuje, że oferty pracy będę szukał na pl.praca.oferowana,
    a omówienie spraw związanych z zatrudnieniem na pl.praca.dyskusje.

    --
    Ari

  • 10. Data: 2004-09-05 20:44:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 05 Sep 2004 21:23:10 +0200, Pe.Ka <c...@t...cy> napisał:

    > Nie tędy droga. Psucie jednej części usenetu nie naprawi automagicznie
    > drugiej.

    Nie nawoluje i nie psuje.
    Jesli ktos uprzejmie zaproponuje ogloszeniodawcy zamieszczanie na
    przyszlosc ogloszen na ppo, poda link do FAQ itp - prosze bardzo i jak
    najchetniej.
    Natomiast porykiwania z mniejsza czy wieksza liczba wykrzyknikow sa
    nieuprzejme i zwracam wtedy uwage, ze porykiwacz nie ma racji.
    Oczywiscie, ze lepszym miejscem na ogloszenia jest ppo, chociazby z racji
    tego, ze wiecej osob przeczyta takie ogloszenie - czyli ogloszeniodawca
    sam zaweza sobie krag odbiorcow, wysylajac na ppd.
    Natomiast publikacja na ppd, mimo, ze w penym sensie chybiona, nie narusza
    opisu grupy - o czym informuje porykiwaczy.Sadze, ze jest to celowo
    pozostawiona furtka, poniewaz ppd powstalo w chwili zalozenia moderowania
    na ppo - i wtedy opracowano opis ppd, zawierajacy dopuszczenie publikacji
    ogloszen.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##