PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo - opinie

  • 1. Data: 2004-09-04 14:50:53
    Temat: chałupnictwo - opinie
    Od: "net2" <n...@o...pl>

    Witam
    Co sądzicie o pracy chałupniczej, czy warto się pakować w coś takiego, czy
    nie zostanę "wyrolowana"? troszkę się boję, nie wiem nic o tym, czy to jest
    bezpieczne i co należy uwzględnić przy szukaniu takich ofert pracy. Proszę o
    pomoc i opinie.

    Joanna

  • 2. Data: 2004-09-04 19:01:53
    Temat: Re: chałupnictwo - opinie
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Użytkownik "net2" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > bezpieczne i co należy uwzględnić przy szukaniu takich ofert pracy. Proszę

    po pierwsze primo: archiwum grupy, temat byl poruszany setki razy ;)
    po drugie primo, ogolnie nie pakowac sie w skladanie dlugopisow i inne
    "tradycyjne" chalupnicze zajecia, chyba ze zleceniodawce znasz dobrze,
    jestes go pewna na 150% i nie kaze sobie placic kilkudziesieciu zlotych
    przed rozpoczeciem pracy.

    pozdr
    Asiek