PracaGrupypl.praca.dyskusje › halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...

  • 1. Data: 2010-01-13 16:24:35
    Temat: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Czasem wpadnę coś zjeść do fastfoodowego przybytku, mimo że spędzam tam
    góra 5 minut na pochłonięcie buły to ledwo wytrzymuję i głowa mnie boli
    od tego hałasu, czasami nie rozumiem nawet co kasjer mówi, taka
    nawalanka leci. Jak można pracować i funkcjonować w takich warunkach?
    Przecież po paru tygodniach słuch zniszczony, nie mówiąc że to po prostu
    wnerwia i działa na psychikę. To samo jest w Mediamarkt. Ja jestem jakiś
    wrażliwy, czy zatrudniają tam samych odpornych na wszystko?

  • 2. Data: 2010-01-13 17:20:34
    Temat: Re: halas w Mcdonaldach i Mediamarkt...
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Jan Wideł" <jwnews@_NOSPAM_debian.maszyna.pl> napisał w
    wiadomości news:20100113173705.005b21aa@kiri...

    > Zatrudniają tam osoby biedne, które przy 1szej okazji zmiany
    > pracy - zmieniają ją. A jak masz na utrzymaniu rodzinę, to
    > wytrzymasz wszędzie i jeszcze będziesz się uśmiechał, smutne to
    > ale prawdziwe...

    Tematem mojego postu nie jest praca sama w sobie w takich przybytkach,
    bo to owszem gówniana robota, tylko hałas tam panujący.
    Z reguły pracują tam osoby młode, może lepiej zatrudniać głuchoniemych?
    wytrzymają każdy hałas i jeszcze dofinansowanie z PFRONu by było :)

  • 3. Data: 2010-01-13 17:37:05
    Od: Jan Wideł <jwnews@_NOSPAM_debian.maszyna.pl>

    --
    Poz,
    Jasiek

  • 4. Data: 2010-01-14 06:25:03
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Smutny Indyk pisze:
> [...]
    > Z reguły pracują tam osoby młode, może lepiej zatrudniać głuchoniemych?
    > wytrzymają każdy hałas i jeszcze dofinansowanie z PFRONu by było :)
    Jest oferta pracy. Ktos sie na zglasza i dostaje prace. Jego wolny
    wybor. Pracownik jest szczesliwy, bo ma prace (kase). Niszczy sobie
    sluch(bo halas), programista wzrok(bo lcd), inzynier na budowie stawy(bo
    zimo), robotnik rece, nauczyciel psychikę itd.

  • 5. Data: 2010-01-14 11:41:14
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

    Użytkownik "Michal" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sluch(bo halas), programista wzrok(bo lcd), inzynier na budowie
    > stawy(bo zimo), robotnik rece, nauczyciel psychikę itd.

    Marne porównanie, ten programista musiałby gapić się cały dzień w
    stroboskop a nie w monitor,
    inżynier co chwilę być zrzucany z drabiny, robotnik nosić gołymi rękami
    watę szklaną, a nauczyciel pracować jedynie z najgorszą młodzieżą i mieć
    zakładany kubeł na łeb.
    Praca w takich warunkach nie jest normalna.

  • 6. Data: 2010-01-14 12:24:15
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Smutny Indyk pisze:
> [...]
    > zakładany kubeł na łeb.
    > Praca w takich warunkach nie jest normalna.
    No popatrz. A ludzie z własnej, nie przymuszonej woli tam przychodzą
    całymi rodzinami :)
    Jeśli uważasz, ze warunki pracy są "nie normalne". To obrażasz ludzi tam
    pracujących, bo to oznacza ze tez sa nienormalni zgadzając sie na taką
    prace.
    Moim zdaniem praca jak każda inna ma swoje zady i walety.
    Praca dla młodych ćwierćinteligentów, którzy dzięki niej mogą zaspokoić
    swoje potrzeby finansowe.

  • 7. Data: 2010-01-14 16:54:14
    Od: "Smutny Indyk" <t...@s...me>

> [...]
    > Moim zdaniem praca jak każda inna ma swoje zady i walety.
    > Praca dla młodych ćwierćinteligentów, którzy dzięki niej mogą

    To źle świadczy o tych ludziach, jeśli traktują wyjście tam jako jakiś
    luksus.
    Słyszałeś kiedyś określenie Mcpraca?
    Ale miało być o hałasie, chyba są jakieś normy decybeli? bo że praca w
    fastfoodach jest kiepska, niskopłatna i odmóżdżająca to powszechnie
    wiadomo.

  • 8. Data: 2010-01-15 06:31:50
    Od: Michal <o...@o...pl>

    Smutny Indyk pisze:
> [...]
    > Ale miało być o hałasie, chyba są jakieś normy decybeli? bo że praca w
    > fastfoodach jest kiepska, niskopłatna i odmóżdżająca to powszechnie
    Pierwszy link z google(halas w pracy normy)
    http://www.idn.org.pl/sluch/robota.html

  • 9. Data: 2010-01-15 07:58:35
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 13 Sty, 17:24, "Smutny Indyk" <t...@s...me> wrote:
    > Czasem wpadn co zje do fastfoodowego przybytku, mimo e sp dzam tam
    > g ra 5 minut na poch oni cie bu y to ledwo wytrzymuj i g owa mnie boli
    > od tego ha asu, czasami nie rozumiem nawet co kasjer m wi, taka
    > nawalanka leci. Jak mo na pracowa i funkcjonowa w takich warunkach?
    > Przecie po paru tygodniach s uch zniszczony, nie m wi c e to po prostu
    > wnerwia i dzia a na psychik . To samo jest w Mediamarkt. Ja jestem jaki
    > wra liwy, czy zatrudniaj tam samych odpornych na wszystko?

    Mniejszy hałas niż na hali produkcyjnej w przemyśle ciężkim
    Mniejsze zapylenie niż w kopalni.
    Cieplej niż zimą na budowie.
    Chłodniej niż przy wielkim piecu.
    Mniejszy smród i mniej wdychanych substancji toksycznych niż przy
    spawaniu.
    Mniejszy stres niż praca w gimnazjum na warszawskim Brudnie,
    poznańskiej Wildzie czy łudzkich Bałutach.

    I podobno godziny pracy do uzgodnienia.

  • 10. Data: 2010-01-15 08:28:17
    Od: tumek <t...@g...pl>

> [...]
    > Moim zdaniem praca jak każda inna ma swoje zady i walety.
    > Praca dla młodych ćwierćinteligentów, którzy dzięki niej mogą zaspokoić

    akurat uwazam ze w mcd faktycznie panuje mega halas. Z tej przyczyny
    unikam tych knajp, pozatym nie daj Boze odwiedzi mcd jakakolwiek
    klasa...szok... dziwie sie tylko ludziom umawiajacym sie w mcd na
    spotkania rekrutacyjne....
    tumek