PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrocław - Programista C++ - jakie zarobki? › Re: Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
    From: "W.Bicz" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrocław - Programista C++ - jakie zarobki?
    Date: Fri, 15 Jan 2010 10:56:51 +0100

    Michal pisze:

    > Kolega pracuje we Wroclwskiej firmie gdzie niedawno szukali kilku
    > programistow C#.
    > Doswiadczenie wymagane bardzo niewielkie. ok. 4lat. Wiem, ze nie firma
    > nie chciala placic wiecej niz 2.5tys brutto(z pierwszej reki tych co
    > probowali tam prace dostac). Zespoly sa juz w pelnym skladzie. Mozna
    > wiec przyjac, ze place sa na tym wlasnie poziomie.

    Potwierdzam ten pogląd. Szukaliśmy niedawno programisty, właśnie w C
    głównie.

    Sądząc po ofertach tych, którzy się zgłosili (a było ich bardzo wielu)
    to jest to bardzo realistyczny poziom. Jeśli ktoś bez doświadczenia
    rzeczywiście znajdzie pracę za 4 tys. brutto, to powinien się bardzo
    cieszyć.

    W. Bicz