PracaGrupypl.praca.dyskusje › Work Service w Warszawie zwleka z wypłatą wynagrodzenia

  • 1. Data: 2008-06-23 19:21:56
    Temat: Work Service w Warszawie zwleka z wypłatą wynagrodzenia
    Od: n...@g...com

    Witam!
    Work Service w Warszawie (biuro, Al. Jerozolimskie 133) za
    pośrednictwem którego podjąłem pracę tymczasową nie wypłaciło mi
    wynagrodzenia w przewidzianym w regulaminie terminie 21 dni. Dzisiaj
    mija 23 dzień i na moim koncie nie pojawiła się żadna wpłata.
    Konsultant za pomocą, z którym podpisywałem umowę milczy na ten temat
    już od kilku dni.

    Co robić? Czy można gdzieś pchnąć tę sprawę, aby nauczyć firmę
    dyscypliny?
    Drugie pytanie to czy może mi się należeć jakieś odszkodowanie za
    niewypłacone w terminie świadczenie pieniężne?

    Pozdrawiam.