PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezpłatny ??

  • 1. Data: 2008-06-22 21:11:08
    Temat: Urlop bezpłatny ??
    Od: M <m...@o...pl>

    Chciałbym odpocząć miesiąc od pracy na regenerację sił. Wiem że
    2-tygodniowy urlop płatny mi nie wystarczy. Chciałbym dostać
    przynajmniej 4 tygodniowy urlop bezpłatny. Co powinienem zrobić? Nie
    chciałbym brać L4, lepiej chyba wypocząć będąc fair wobec firmy...

  • 2. Data: 2008-06-22 21:29:37
    Temat: Re: Urlop bezpłatny ??
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 22 Cze, 23:11, M <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przynajmniej 4 tygodniowy urlop bezpłatny. Co powinienem zrobić? Nie
    > chciałbym brać L4, lepiej chyba wypocząć będąc fair wobec firmy...

    zlozyc wniosek o urlop bezplatny?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2008-06-22 21:45:00
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 22 Jun 2008 23:11:08 +0200, M <m...@o...pl> wrote:

    >Chciałbym odpocząć miesiąc od pracy na regenerację sił. Wiem że
    >2-tygodniowy urlop płatny mi nie wystarczy. Chciałbym dostać
    >przynajmniej 4 tygodniowy urlop bezpłatny. Co powinienem zrobić?

    Eee... Na początek poprosić?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2008-06-25 15:47:31
    Od: Damianos <d...@g...com>

    On 22 Cze, 23:11, M <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przynajmniej 4 tygodniowy urlop bezpłatny. Co powinienem zrobić? Nie
    > chciałbym brać L4, lepiej chyba wypocząć będąc fair wobec firmy...

    Hmm, najlepiej pójść do szefa i porozmawiać w czym rzecz.