PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna działalość, tylko jaka ???

  • 1. Data: 2005-05-15 15:41:01
    Temat: Własna działalość, tylko jaka ???
    Od: "Misiek" <m...@t...net>

    Kończe studia w tym roku, wiem ze z praca jest krucho szczegolnie w moim
    miescie. Planuje założyć własna działalnośc i właśnie w tym tkwi cały
    problem, nie wiem co to by mogło być, konkretnie myślałem o działalności
    handlowej , handlowo-usługowej, w zwiazku z tym moje pytanko: jakich usług,
    jakich towarów brakuje na naszym rynku wg szanownych grupowiczów, byłbym
    wdzieczny za wszystkie sugestie.
    Pozdrawiam
    Dzieki

  • 2. Data: 2005-05-15 15:49:13
    Temat: Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Misiek napisał(a):

> [...]
    > jakich towarów brakuje na naszym rynku wg szanownych grupowiczów, byłbym

    A może działalność mająca coś wspólnego z kierunkiem studiów...? Tylko o
    tym słowa nie wspomniałeś.
    Ja przed 2 lata prowadziłem niewielką knajpę w W-wie. Z czystym
    sumieniem mogę napisać - nie polecam.

    Pitt

  • 3. Data: 2005-05-15 16:21:52
    Od: ffreak <f...@p...pl>

    Rób/sprzedawaj to na czym się znasz.

  • 4. Data: 2005-05-15 17:06:54
    Od: "Misiek" <m...@t...net>

    Z kierunkiem studiow raczej nie znajajde dzialalnosci handlowej lub handlowo
    uslugowej. Dzieki za podpowiedz ze nie warto otwierac knajpy, bo powiem
    szczerz eze myslalem o tym.
    Czekam na dalsze sugestie

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d67qtv$ihs$2@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2005-05-15 17:07:59
    Od: "Misiek" <m...@t...net>

    Znam sie np na komorkach ale tego jest za duzo na rynku, wiec prosze o
    dalsze sugestie
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-05-15 17:30:26
    Temat: Odp: Własna działalość, tylko jaka ???
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    Produkcja i sprzedaż oleju do głowy.
    Nikt tego nie robi, a popyt duży.

  • 7. Data: 2005-05-15 17:39:41
    Od: Adam <k...@p...gf>

    Misiek napisał(a):
    > Znam sie np na komorkach ale tego jest za duzo na rynku, wiec prosze o
    > dalsze sugestie
    > Pozdrawiam

    a gdzie tam ja nie znam zadnej firmy z branzy biotechnologii

  • 8. Data: 2005-05-15 18:30:28
    Temat: Re: Odp: Własna działalość, tylko jaka ???
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2005 19:30:26 +0200, Lukasz Stela
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Produkcja i sprzedaż oleju do głowy.
    > Nikt tego nie robi, a popyt duży.

    Kto zgłasza popyt??? ?? ? :)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 9. Data: 2005-05-15 18:40:58
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > handlowej , handlowo-usługowej, w zwiazku z tym moje pytanko: jakich
    > usług, jakich towarów brakuje na naszym rynku wg szanownych grupowiczów,

    O, to chcesz na ogolnopolski rynek od razu wchodzic? gratuluje kapitalu. Bo
    dzialalnosc handlowo-uslugowa w przypadku malych firm bywa lokalna, wrecz na
    teren osiedla i sluszniej by bylo zapytac sasiadow niz ludzi z newsow. Np.
    na moim osiedlu nie ma dobrej wypozyczalni DVD mimo zageszczenia szkol w
    poblizu, a na innym nie ma sklepu z akcesoriami komputerowymi. A jesli
    chodzi o cos, czego na calym rynku brakuje i jeszcze tego na nim nie ma, to
    ktos, kto bedzie mial na to pomysl, raczej sie za darmo nie podzieli.

    I.

  • 10. Data: 2005-05-15 19:28:30
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > jakich towarów brakuje na naszym rynku wg szanownych grupowiczów, byłbym

    Nie zawracaj sobie głowy z jakimiś interesami. Skończ studia, weź trochę grosza
    w kieszeń i wyjeżdżaj. Im dalej tym lepiej. Zakładając firmę przedłużasz agonię
    systemu. Lepiej szukać zajęcia tam gdzie ono jest niż tam gdzie nie ma. Za 10
    lat jak odłożysz trochę grosza i tutaj się wszystko przewali, przynajmniej mam
    taka nadzieję, będziesz mógł wrócić i założyć jakąś firmę. Tomek