PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalość, tylko jaka ??? › Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Własna działalość, tylko jaka ???
    Date: Sun, 15 May 2005 20:40:58 +0200

    Użytkownik "Misiek" <m...@t...net> napisał w wiadomości
    news:d67qia$d6c$1@dami.news.tkdami.net...
    > Kończe studia w tym roku, wiem ze z praca jest krucho szczegolnie w moim
    > miescie. Planuje założyć własna działalnośc i właśnie w tym tkwi cały
    > problem, nie wiem co to by mogło być, konkretnie myślałem o działalności
    > handlowej , handlowo-usługowej, w zwiazku z tym moje pytanko: jakich
    > usług, jakich towarów brakuje na naszym rynku wg szanownych grupowiczów,
    > byłbym wdzieczny za wszystkie sugestie.

    O, to chcesz na ogolnopolski rynek od razu wchodzic? gratuluje kapitalu. Bo
    dzialalnosc handlowo-uslugowa w przypadku malych firm bywa lokalna, wrecz na
    teren osiedla i sluszniej by bylo zapytac sasiadow niz ludzi z newsow. Np.
    na moim osiedlu nie ma dobrej wypozyczalni DVD mimo zageszczenia szkol w
    poblizu, a na innym nie ma sklepu z akcesoriami komputerowymi. A jesli
    chodzi o cos, czego na calym rynku brakuje i jeszcze tego na nim nie ma, to
    ktos, kto bedzie mial na to pomysl, raczej sie za darmo nie podzieli.

    I.