PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studium Zarządzania Projektami

  • 1. Data: 2005-05-14 22:14:06
    Temat: Studium Zarządzania Projektami
    Od: "kloso" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    szukam dobrego szkolenia z tematu Project Management, ale nie krotkiego -
    przez egzaminem np. na PMP, ale dluzszego, rocznego, poniewaz mam jeszcze za
    malo wiedzy by podchodzic do takiego egzaminu.
    Ponizsza propozycja wydaje mi sie dosc ciekawa:
    Osrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdansku ogranizuje w Warszawie
    we współpracy z BCC VI edycje Studium Zarządzania Projektami.
    http://www.oditk.com.pl/x.php/156/Studium-PM.html

    Czy ktos z was bral udzial w poprzednich edycjach i moglby podzielic sie
    opinia? Lub tez zna jakies lepsze szkolenia?

    Dziekuje serdecznie za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Kloso

  • 2. Data: 2005-05-17 18:31:34
    Temat: Re: Studium Zarządzania Projektami
    Od: RSujak @ plusnet. POLSKA (Prof)

    On Sat, 14 May 2005 22:14:06 +0000 (UTC), "kloso"
    <k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Czy ktos z was bral udzial w poprzednich edycjach i moglby podzielic sie
    >opinia? Lub tez zna jakies lepsze szkolenia?

    Spróbuj w Falentach: www.mtdc.pl.
    Chyba jako jedyni w Polsce mają certyfikat PMI Global Registered
    Education Provider. I poszukaj na ich stroie informacji o PMA (Project
    Management Academy).
    Co to jest PMI chyba nie muszę tłumaczyć...

    Pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2005-05-19 08:36:40
    Od: "Kloso " <k...@N...gazeta.pl>

    dzieki za info
    o PMI to moge pomyslec za jakis czas dopiero, poniewaz nie mam narazie
    doswiadczenia w zarzadzaniu projektami
    dlatego chcialem zapisac sie na jakies studium z tego tematu, ktore nie
    wymaga kilkuletniego doswiadczenia

    od niedawna pracuje dlatego myslalem by zdobyc troche wiedzy teoretycznej na
    temat zarzadzania co pozwoli mi zwiekszyc swoje szanse by pracowac na
    stanowisku PM, a jak juz mi dane bedzie pozarzadzac troche to certyfikowac
    sie z PMP

    co myslicie o powyzszej sciezce w kierunku PM?

    dzieki za info

    ---