PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podejscie do serwisow oferujacych prace

  • 1. Data: 2005-05-15 23:28:14
    Temat: Podejscie do serwisow oferujacych prace
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    zastanawiam sie nad nastepujaca rzecza:
    jakie jest podejscie osob poszukujacych pracy do serwisow w necie ? pewnie
    macie znajomych szukajacych roboty i jak oni odbieraja to "zjawisko" ?

    pozdrawiam
    Taptuś

  • 2. Data: 2005-05-16 03:21:26
    Temat: Re: Podejscie do serwisow oferujacych prace
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Taptuś napisał(a):

    > zastanawiam sie nad nastepujaca rzecza:
    > jakie jest podejscie osob poszukujacych pracy do serwisow w necie ?

    Ja mam podejście szybkie. Szybko idę przez przedpokój, wchodzę do
    pokoju, włączam kompa, trochę się on odpala i ooo... jest.
    Sprawdzam, czy wśród nowych ofert pracy jest coś dla mnie.

    > pewnie macie znajomych szukajacych roboty i jak oni odbieraja to "zjawisko" ?

    Mamy znajomych, ale wyobraź sobie że niektórzy, a nawet niektóre z nas
    też szukają pracy.
    Ja odbieram to zjawisko poprzez wzrok.

    Pitt

  • 3. Data: 2005-05-16 19:14:55
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    Jesli co chodzi o szacowane szanse na znalezienie pracy to
    wedlug mnie ktory korzysta z nich od dluzszego czasu
    mieszcza sie na poziomie ponizej 10% (prawdopodobienstwo mniej niz 0.1 )

    No ale sa takze korzysci (tak podobno okreslaja je same witryny posrednictwa pracy)

    - np. wysylaja regularnie oferty przeterminowane vel "oferty z ostatniego tygodnia"
    - bedziesz dostawal wiele niepraktycznych rad i reklam
    - zaproszenia na niepotrzebne szukajacym pracy szkolenia (sa dosc drogie)

    czyli mowiac krocej i dosadniej jest to wszystko gow.. warte!

  • 4. Data: 2005-05-17 06:21:09
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-16, LbdPal <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > - bedziesz dostawal wiele niepraktycznych rad i reklam
    > - zaproszenia na niepotrzebne szukajacym pracy szkolenia (sa dosc drogie)
    Tia... Po pół roku (lub więce) siedzenia na bezrobociu zwłaszcza to ostatnie
    wymiata :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Jak facet chce pogadać po ludzku, to niech se do pubu pójdzie. Czego się
    spodziewał po internecie poza bezosobowym okrucieństwem zer i jedynek?