PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna działalność w kraju i w UE.

  • 1. Data: 2005-09-19 22:17:01
    Temat: Własna działalność w kraju i w UE.
    Od: Hash <h...@n...com>

    Witam.

    Mam prośbę do jakiejś życzliwej duszy o wskazanie miejsca, w którym
    mógłbym zasięgnąć w miarę dokładnych informacji o sposobie
    otwarcia firmy w którymś z krajów UE (konkretnie rozważam Włochy).
    Pracuję na etacie, i mam własną działalność, i chciałbym dodatkowo
    założyć firmę obsługującą kraje UE.
    Ponieważ chodzi o swego rodzaju sklep internetowy, a nasza cudowna
    kraina póki co jest mało przyjazna (PayPal - w jedną stronę, koszty i czas
    realizacji przelewów, itp. itd. ) szukam sposobów na założenie firmy w
    innym kraju.

    Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

    pozdrawiam,
    Hash