PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna Działalnosc - ZA CO ???? › Własna Działalnosc - ZA CO ????
  • Data: 2003-07-06 19:52:41
    Temat: Własna Działalnosc - ZA CO ????
    Od: "MixMen" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam dosc pracy gdzie zarabiam grosze i nie stac mnie na utrzymanie.
    Postanowilem otwozyc wlasna dzialalnosc i mam 100 % pomysl. Poprostu jak by
    nie liczyc to musi wypalic.
    Zaczolem rozgladac sie za kredytem na otwarcie firmy ( jakies 30 000 - 40
    000 zl ) ale nikt mi niechce dac kredytu. Agencje i fundusze wspierania
    przedsiebiorczosci moga mi pozyczyc taka kwote ale na zakup srodkow
    trwalych, a co z kosztami administracyjnymi ( czynsz, rach. telefoniczne
    itp ) ??? Czy moze ktos wie gdzie moge dostac kredyt z ktorego moglbym
    finansowac calosc dzialania firmy w okresie poczatkowym ( tj przez jakies 3
    mies. zanim nie zacznie przynosic oczekiwanych dochadow ) ??
    Dzieki za informacje