PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna Działalnosc - ZA CO ????

  • 1. Data: 2003-07-06 19:52:41
    Temat: Własna Działalnosc - ZA CO ????
    Od: "MixMen" <m...@h...pl>

    Witam
    Mam dosc pracy gdzie zarabiam grosze i nie stac mnie na utrzymanie.
    Postanowilem otwozyc wlasna dzialalnosc i mam 100 % pomysl. Poprostu jak by
    nie liczyc to musi wypalic.
    Zaczolem rozgladac sie za kredytem na otwarcie firmy ( jakies 30 000 - 40
    000 zl ) ale nikt mi niechce dac kredytu. Agencje i fundusze wspierania
    przedsiebiorczosci moga mi pozyczyc taka kwote ale na zakup srodkow
    trwalych, a co z kosztami administracyjnymi ( czynsz, rach. telefoniczne
    itp ) ??? Czy moze ktos wie gdzie moge dostac kredyt z ktorego moglbym
    finansowac calosc dzialania firmy w okresie poczatkowym ( tj przez jakies 3
    mies. zanim nie zacznie przynosic oczekiwanych dochadow ) ??
    Dzieki za informacje

  • 2. Data: 2003-07-06 20:11:14
    Temat: Re: Własna Działalnosc - ZA CO ????
    Od: "resident" <t...@w...pl>

    od lysych panow w dresach ;)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-07-06 20:16:17
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "MixMen" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    3
    > mies. zanim nie zacznie przynosic oczekiwanych dochadow ) ??

    mialem taki sam problem, mialem pomysl, ale nikogo to nie intresuje... Jak
    masz zyrantów i mieszkasz w okolicach Wa-wy to jest jedna instytucja ktora
    moze ci pomoc...

    Pozd

  • 4. Data: 2003-07-06 20:26:07
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@b...pl>

    "resident" <t...@w...pl> wrote in message
    > od lysych panow w dresach ;)

    Taa... Spółkę komandytową proponuję ;)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 5. Data: 2003-07-06 20:32:22
    Od: Marek Pajak <m...@w...pl>

    Witam
    Prowadzę DG i na początku poszukiwałem możliwości dofinansowania "na
    rozruch".
    Nie wiem jak z innymi instytucjami, ale banki obszedłem.
    Napiszę krótko: ZAPOMNIJ.
    Bez _stałych_i_pewnych_ dochodów nikt Ci nic nie pożyczy. Bez
    zabezpieczenia na koncie wysokości co najmniej kwoty którą chcesz
    pożyczyć, nic nie załatwisz. Nawet nieruchomość nie bardzo Ci pomoże, bo
    nieruchomości banki nie potrzebują. Potrzebują za to _pewności_ spłaty
    kredytu, a bez stałych i udokumentowanych (czyli najlepiej stała praca,
    jeszcze lepiej renta, emerytura) wpływów na konto takiej pewności nie
    mają. Słyszałem o jakiś "programach wspomagania przedsiębiorczości", ale
    jeszcze nie widziałem człowieka który by z czegoś takiego korzystał, a
    już na pewno nie przy rozruchu i braku własnych środków.
    Niestety, sam system bankowy w Polsce (i chyba w całej Europie...)
    wyklucza _ryzykowne_ pożyczanie pieniędzy. Zabrania tego prawo bankowe i
    już.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2003-07-06 20:52:21
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek Pajak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozruch".
    > Nie wiem jak z innymi instytucjami, ale banki obszedłem.

    Ktos kiedys w jednym poscie mapisal, ze zeby dostac pozyczke z banku, trzeba
    udowodnic, ze sie jej nie potrzebuje :)

    > Pozdrawiam
    > Marek

    pzdr
    Krzysztof

  • 7. Data: 2003-07-06 23:29:24
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Poproś panów z rządu, żeby zaprzestali zciągania kapitału z rynku i nie
    wypuszczali więcej obligacji. No ale w tym dziwnym pseudo-rynkowym systemie
    nie wszyscy są w stanie wyobrazić sobie kraj bez deficytu, choć żadna
    ekonomiczna prawidłowość działająca dla pojedynczego gospodarstwa nie jest
    zawieszona w swym działaniu dla większego organizmu, jakim jest kraj.

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 8. Data: 2003-07-07 05:35:27
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jul 2003 21:52:41 +0200, MixMen wrote:

    Sprobuj tutaj: http://www.funduszmikro.pl/

    --
    Tobi
    [-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |

  • 9. Data: 2003-07-07 07:16:29
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Poprostu jak by nie liczyc to musi wypalic.

    Sciaganie haraczy? :-)

    FX

  • 10. Data: 2003-07-07 08:44:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał Gancarski wrote:
> [...]
    > bez deficytu, choć żadna ekonomiczna prawidłowość działająca dla
    > pojedynczego gospodarstwa nie jest zawieszona w swym działaniu dla

    To ja Ciebie prosze, zebys wytlumaczyl kilku milionom osob, zeby nie
    liczyli na zadna pomoc (w koncu).
    Przeciez oni nie robia deficytu bo im sie podoba - tylko dlatego ze
    musza - bo maja tak zapisane w budzecie. Dotacja na to, transfer
    tam...
    Nie widzisz tego?
    http://polityka.onet.pl/162,1082749,1,RA,artykul.htm