PracaGrupypl.praca.dyskusjeWezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto › Re: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    From: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wezme jakas lekka prace za 6-7 tysiecy zlotych netto
    Date: Thu, 6 Mar 2008 22:39:20 +0100

    mam dla ciebie pracę
    na początek będziesz zarządzał stadem bydła w moim gospodarstwie
    oczywiście nie będziesz decydował o zacieleniach, sprzedaży, doborze pasz
    itp lecz będziesz zaganiał krowy do udoju, wyganiał je na czas wybierania
    obornika z obory, ewentualnie przeganiał cielaki z jedneko kojca do drugiego
    jak już podrosną itp.

    pytasz o ścieżkę kariery? oczywiście masz duże możliwości rozwoju
    jak już będziesz wiedział z grubsza o co chodzi pójdziesz na praktykę do
    hali udojowej a docelowo zostaniesz młodszym dojarzem i w końcu dojarzem

    w międzyczasie może uda ci się uzyskać fuchę inseminatora, ale to tak za 3-4
    lata

    służbowe widły, fartuch i gumofilce zapewnione

    ps. krowa nie rozróżnia dni (a więc widzę cię w oborze w każdą sobotę
    niedzielę, każde święto, sylwestry, długie weekendy i temu podobne bzdury)
    płaca 1,5 netto