PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy z pominieciem okresu wypowiedzenia - potrzebna pomoc

  • 1. Data: 2008-03-05 15:42:10
    Temat: Rozwiazanie umowy z pominieciem okresu wypowiedzenia - potrzebna pomoc
    Od: "Pitbull" <a...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam umowę o prace na czas określony, czyli obejmuje mnie 2 tyg. okres
    wypowiedzenia.

    Ale czy gdybym znalazł prace "od zaraz" czy mam jakąś szanse na rozwiązanie
    umowy (bo na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron to raczej nie mam co
    liczyć gdyż i tak są braki w stanie osobowym).

    Ew., na jakiej podstawie można by było takie cos zrobic?

    I jeżeli można prosić to na podstawie, którego paragrafu z kodeksu pracy. Bo
    szukałem, ale jakoś tak niejasno jak dla mnie napisane jest.

    Dziękuję z góry za pomoc.

  • 2. Data: 2008-03-05 17:39:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 5 Mar 2008 16:42:10 +0100, "Pitbull" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ale czy gdybym znalazł prace "od zaraz" czy mam jakąś szanse na rozwiązanie
    >umowy (bo na rozwiązanie umowy za porozumieniem stron to raczej nie mam co
    >liczyć gdyż i tak są braki w stanie osobowym).

    Jedynie porzucenie pracy.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2008-03-05 18:06:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fqmf0q$kt7$1@news.onet.pl Pitbull
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Mam umowę o prace na czas określony, czyli obejmuje mnie 2 tyg. okres
    > wypowiedzenia.
    Jedno wcale nie wynika z drugiego obligatoryjnie.
    Art. 33 KP.

> [...]
    > Ew., na jakiej podstawie można by było takie cos zrobic?
    > I jeżeli można prosić to na podstawie, którego paragrafu z kodeksu
    Ew. art. 55 §1 i §1^1 KP, ale radziłbym mieć solidne i możliwe do
    udowodnienia podstawy.

    > Bo szukałem, ale jakoś tak niejasno jak dla mnie napisane jest.
    Jak niejasno, jak jasno?

    --
    Jotte