PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na 3 lata

  • 1. Data: 2008-03-05 21:29:33
    Temat: Umowa na 3 lata
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Witam.
    Z dniem 29 lutego skończyła mi się umowa o pracę.
    pracodawca zwleka z przedłużeniem umowy,
    ciągle słyszę że już gotowa tylko prezes musi podpisać itp...
    Więc jaki mają termin aby przestawić mi nową umowę?
    I czy po zakończeniu starej nie powinni wypłacić za
    niewykorzystany urlop?

    Pozdrawiam.
    E.

  • 2. Data: 2008-03-05 21:34:18
    Temat: Re: Umowa na 3 lata
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Etanol wrote:
> [...]
    > ciągle słyszę że już gotowa tylko prezes musi podpisać itp...
    > Więc jaki mają termin aby przestawić mi nową umowę?

    "Umowę o pracę zawiera się na piśmie. Jeżeli umowa o pracę nie została
    zawarta
    z zachowaniem formy pisemnej, pracodawca powinien, najpóźniej w dniu
    rozpoczęcia pracy przez pracownika, potwierdzić pracownikowi na piśmie
    ustalenia co do stron umowy, rodzaju umowy oraz jej warunków."

    KP art. 29 §2

    --
    jid: live_evil[]jabber.ru

  • 3. Data: 2008-03-05 21:58:57
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    live_evil pisze:

> [...]
    > rozpoczęcia pracy przez pracownika, potwierdzić pracownikowi na piśmie
    > ustalenia co do stron umowy, rodzaju umowy oraz jej warunków."

    czyli ja teraz pracuje za darmo ?
    czy mam tylko nieustalone warunki ?

    E.

  • 4. Data: 2008-03-05 23:34:13
    Od: "robercik" <n...@m...mejla>

    > czyli ja teraz pracuje za darmo ?
    no oczywiście że tak

  • 5. Data: 2008-03-06 09:41:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 05 Mar 2008 22:29:33 +0100, Etanol <X...@p...fm> wrote:

> [...]
    >ciągle słyszę że już gotowa tylko prezes musi podpisać itp...
    >Więc jaki mają termin aby przestawić mi nową umowę?

    Żadnego.

    >I czy po zakończeniu starej nie powinni wypłacić za
    >niewykorzystany urlop?

    Powinni.

    POza tym na Twoim miejscu bym zbierał wszelkie dowody tego, że
    zostałąś dopuszczona do pracy.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-03-06 09:42:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 05 Mar 2008 22:58:57 +0100, Etanol <X...@p...fm> wrote:

    >czyli ja teraz pracuje za darmo ?
    >czy mam tylko nieustalone warunki ?

    Odwrotnie - pracujesz na takich warunkach, jakie chcesz. Pracodoawca
    musiałby dowodzić, że jest inaczej.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-03-06 09:55:09
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Etanol wrote:

> [...]
    > Więc jaki mają termin aby przestawić mi nową umowę?
    > I czy po zakończeniu starej nie powinni wypłacić za

    Napisz, że w związku z brakiem umowy czujesz się niezwykle niepewnie i jako
    człowiek odpowiedzialny nie chcesz zostać na lodzie bez pracy, a zaistniałe
    zaniedbanie w związku z twoją umową powoduje, że masz właśnie takie obawy.
    W związku z tym prosisz o niezwłoczne przedstawienie umowy o pracę, gdyż w
    świetle zaistniałych faktów będziesz musiał jak najszybciej poszukiwać
    nowej pracy.
    Bla bla bla....

    Miałem ten sam problem, po 3 godzinach miałem już podpisaną umowę w
    koszulce.

  • 8. Data: 2008-03-06 16:05:24
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Etanol" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > czyli ja teraz pracuje za darmo ?

    Raczej robisz coś za darmo w byłym miejscu pracy, przychodząc tam dobrowolnie
    i nie podlegając żadnej ochronie :)

    e.

  • 9. Data: 2008-03-06 16:56:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 06 Mar 2008 10:55:09 +0100, Herakles <h...@b...pl>
    wrote:

    >po 3 godzinach miałem już podpisaną umowę w
    >koszulce.
    Jestes sportowcem? :)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 10. Data: 2008-03-06 20:25:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    wrote:

> [...]
    >W związku z tym prosisz o niezwłoczne przedstawienie umowy o pracę, gdyż w
    >świetle zaistniałych faktów będziesz musiał jak najszybciej poszukiwać

    Ależ skąd. Nalezy napisać, że w związku z brakiem umowy o pracę
    rozumiesz, że pracodawca zatrudnia Cię na wczesniej wynegocjowanych
    warunkach, to jest:
    - umowa na czas nieokreślony,
    - wynagrodzenie 10 000zł miesięcznie netto
    - w ramach stanowiska otrzymujesz do dyspozycji samochód służbowy bez
    limitu przejechanych kilometrów

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356