PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasze zdanie o moim zarobku

  • 1. Data: 2002-03-06 10:49:13
    Temat: Wasze zdanie o moim zarobku
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Jaki wg Was powinien byc moj zarobek:
    Praca w agencji reklamowej jako operator DTP (Macintosh) oraz kreator
    stron www (php + mysql).
    doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku
    (20 km od Katowic).
    Pytam z ciekawosci... ;-)

    Axel D.

  • 2. Data: 2002-03-06 10:56:35
    Temat: Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron www (php + mysql).
    > doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku

    Hmmm.. teraz cięzkie czasy, więc równie dobrze może byc 3500 netto jak i
    1000 netto :)

  • 3. Data: 2002-03-06 11:05:10
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > stron www (php + mysql).
    > doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku

    Nie wiem jak jest tam z robota i placami, ale, hmmm...
    30% powyzej normy w tej branzy??
    A co ty sadzisz o swoich zarobkach? Tak z ciekawosci pytam;)
    /p
    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 4. Data: 2002-03-06 11:10:10
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki wg Was powinien byc moj zarobek:
    > Praca w agencji reklamowej jako operator DTP (Macintosh) oraz kreator
    > stron www (php + mysql).

    Najbardziej uniwersalnym jest następujący wskaźnik:
    Każda praca jest warta dokładnie tyle ile jest w stanie zapłacić
    pracodawca.

    Popytaj u kilku.

    Chester EM

  • 5. Data: 2002-03-06 11:30:04
    Od: "NIeznajomy" <n...@t...hotmail.com>

    Użytkownik Chester EM

    > Najbardziej uniwersalnym jest następujący wskaźnik:
    > Każda praca jest warta dokładnie tyle ile jest w stanie zapłacić
    > pracodawca.
    > Popytaj u kilku.

    Sorry, ale wkurza mnie takie medrkowanie... Kolega pytal sie o kwote, ile
    warta jest jego praca, tak na oko, dla tych, ktorzy cos o tym wiedza. Rada
    typu popytaj kilku jest bezsensowna, przeciez wlasnie to robi...:-)

    NZ

  • 6. Data: 2002-03-06 11:31:04
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    clockworkoi wrote:

    > Nie wiem jak jest tam z robota i placami, ale, hmmm...
    > 30% powyzej normy w tej branzy??
    > A co ty sadzisz o swoich zarobkach? Tak z ciekawosci pytam;)
    > /p

    a jaka jest norma?
    ja osobiscie uwazam, ze zarabiam niewiele, ale praca za to przyjemna.

    axel d.

  • 7. Data: 2002-03-06 11:36:22
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

> [...]
    > stron www (php + mysql).
    > doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku

    praca.onet.pl i pare temu podobnych. Sa tam zestawienia ile zarabiaja
    ludzie w danym zawodzie, branzy, wyksztalceniu, miescie itp. itd.

    Pawel

  • 8. Data: 2002-03-06 12:23:29
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "NIeznajomy"
    <notstupidenoughtogiveownemailonnewsgroup@thisisanan
    tismadress.hotmail.c
    om> napisał w wiadomości news:a64um4$gn3$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Sorry, ale wkurza mnie takie medrkowanie...

    A mnie taka bezmyślność.

    Warunki negocjujesz indywidualnie z pracodawcą. W przypadku tego typu
    prac pytanie jest tym bardziej bez sensu. Facet nie pyta o koszt
    roboczogodziny
    wdrożeniowca, czy akord na taśmie produkcyjnej konkretnej firmy.
    Jego wytwór w wielu przypadkach jest produktem sprzedawanym przez
    handlowca
    i wart jest dokładnie tyle ile klient chce zapłacić.

    Słusznie ktoś napisał - 1000 ale równie dobrze 3000 jak i 5000.

    W małej agencji 1000, równie dobrze 10000 bo ma kilku strategicznych
    klientów,
    którzy zamawiają sporo, produktów wysokiej jakości i są skłonni płacić
    więcej.
    Podobnie w dużej.

    I raczej nie dowie się na grupie ile jest w stanie zarobić, bo czy ktoś
    z Was
    jest w stanie ocenić wartość jego pracy, albo posiada dane na temat
    zarobków
    (które nierzadko są tajne) śląskich agencji?

    Chester EM

  • 9. Data: 2002-03-06 12:36:54
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Chester EM wrote:

> [...]
    > zarobków
    > (które nierzadko są tajne) śląskich agencji?

    w sumie masz racje, bo takie jest podejscie pracowdawcy, ale...
    przeciez przy podpisywaniu umowy pracodawca nie mowi ci: "jesli bedzie
    robota to tyle,
    a jesli nie to mniej"...
    jest jakas podstawowa pensja + ewentualnie premia uznaniowa.
    dlaczego chodzilo mi o taka srednia, na oko place podstawowa i
    ewentualnie premie.

    axel d.

  • 10. Data: 2002-03-06 19:11:29
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

> [...]
    >stron www (php + mysql).
    >doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku
    Podaj jaki masz to spróbuję