PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okulary i refundacja

  • 1. Data: 2002-03-06 10:21:31
    Temat: Okulary i refundacja
    Od: "Js" <j...@g...pl>

    witam

    pracuje przy kompie
    ostatnio mam dosc powazne problemy ze wzrokiem i przerzuca sie to na resztę
    organizmu
    czy pracodawca musi , czy moze zrefundowac mi koszt okularow ?

    dzieki
    jarek

  • 2. Data: 2002-03-06 15:50:05
    Temat: Re: Okulary i refundacja
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Użytkownik Js <j...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a64qme$hi6$...@n...tpi.pl...
> [...]
    resztę
    > organizmu
    > czy pracodawca musi , czy moze zrefundowac mi koszt okularow ?

    nie musi to zależy tylko od niego samego oraz tego czy pracownik jest dobrem
    najwyższym.
    mój nawet nie chciał o czymś taki słyszeć, no comments ....

  • 3. Data: 2002-03-06 16:14:31
    Od: "Amperior" <a...@p...onet.pl>

    najwyższym.
    > mój nawet nie chciał o czymś taki słyszeć, no comments ....

    mi naszczęście udało się coś uzyskać
    nie wiem jak liczyli ale wzięłem okulary na firmę i z 630zł zapłaconych za
    okularki dostałem ok 120zł
    zawsze to coś

    pozdrawiam Marek