PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wasze zdanie o moim zarobku

  • 11. Data: 2002-03-07 09:36:07
    Temat: Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    Dnia Wed, 6 Mar 2002 12:30:04 +0100, "NIeznajomy"
    <notstupidenoughtogiveownemailonnewsgroup@thisisanan
    tismadress.hotmail.com>
    napisał(a):

    >Sorry, ale wkurza mnie takie medrkowanie... Kolega pytal sie o kwote, ile
    >warta jest jego praca, tak na oko, dla tych, ktorzy cos o tym wiedza. Rada
    >typu popytaj kilku jest bezsensowna, przeciez wlasnie to robi...:-)

    Sorry, ale Chester EM ma sporo racji! Widać tego nie rozumiesz. Kolega
    niech zapyta o kwotę, ile warta jest jego praca, tak dokładnie,
    swojego pracodawcy, który coś o tym na pewno wie:-) Może również
    spytać o to konkurencji, i jeśli tam mu zaoferują atrakcyjniejsze
    warunki, może przecież zmienić pracodawcę - no, ale zrobi co uzna już
    za słuszne :-)

    Serdecznie pozdrawiam
    TeDe

  • 12. Data: 2002-03-07 12:39:17
    Od: "NIeznajomy" <n...@t...hotmail.com>

    Użytkownik Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych

> [...]
    > spytać o to konkurencji, i jeśli tam mu zaoferują atrakcyjniejsze
    > warunki, może przecież zmienić pracodawcę - no, ale zrobi co uzna już

    Kolega nie musi pytac swojego pracodawcy o to ile warta jest dla pracodawcy
    jego praca, bo ma ta informacje na comiesiecznych wyciagach bankowych.
    Kolega sie zapytal na grupie " Jaki wg Was powinien byc moj zarobek?" a
    dostal rade czysto akademicka.

    Znasz te anegdote o dwoch facetach w balonie? Leca leca, nie wiedza gdzie
    sa, w pewnym momencie zaczyna balon opadac i jak sa juz nad ziemia, widza
    przechodzacego droga czlowieka i pytaja sie go,

    - gdzie jestesmy?

    a On im na to:

    - Jestescie w balonie, metr nad ziemia!

    Na to jeden z baloniarzy mowi do drugiego:

    -On musi byc matematykiem!

    - Dlaczego ?, pyta drugi

    - Bo udzielil nam odpowiedzi prawdziwej a jednoczesnie zupelnie
    niepraktycznej!

    Podobna sytuacja tutaj i to jest to co mnie zdenerwowalo. Ale rozgadalismy
    sie nie na temat:)

    pozdrowienia
    NZ

  • 13. Data: 2002-03-07 13:45:11
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Jaki wg Was powinien byc moj zarobek:
    > Praca w agencji reklamowej jako operator DTP (Macintosh) oraz kreator
    > stron www (php + mysql).
    > doswiadczenie 5 lat (dtp) i 3 lata (www), pelny etat, firma na slasku
    > (20 km od Katowic).
    > Pytam z ciekawosci... ;-)

    Zalezy gdzie te 20 km wypadaja :)
    Nie wiecej niz 1500 brutto.

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-03-07 15:50:03
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    fotech wrote:

    > Zalezy gdzie te 20 km wypadaja :)
    > Nie wiecej niz 1500 brutto.
    >
    > Wojtek

    tak tez myslalem - strzeliles prawie w dziesiatke :-)
    nasuwa sie tylko jedna mysl, albo wyjechac na zachod i zarabiac
    normalnie, albo wziasc sie za sprzedaz narkotykow, bo chyba rozwijac
    swoich umiejetnosci w polsce jednak nie warto (nikt za to nie
    zaplaci)...

    smutne...

    axel d.

  • 15. Data: 2002-03-08 22:04:33
    Od: "Extremeart X" <m...@i...pl>

> [...]
    > normalnie, albo wziasc sie za sprzedaz narkotykow, bo chyba rozwijac
    > swoich umiejetnosci w polsce jednak nie warto (nikt za to nie

    --- witam
    Ja uważam że nie powinieneś brać mniej niż 2000 na
    łapkę znam charakter tej pracy ,jestem grafikiem, ale rynek w Polsce jest
    chory
    i z tąd takie niskie kwoty :((
    Myslę że z twoimi umiejętnościami dużo więcej byś zarobił pracując na własną
    rękę

    "Sniki"- Mirek Dobrzański
    tel. 501 750 147
    r...@r...pl
    www.rowerownia.pl

  • 16. Data: 2002-03-09 02:08:55
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2002 23:04:33 +0100, "Extremeart X"
    <m...@i...pl> napisał(a):

    >Ja uważam że nie powinieneś brać mniej niż 2000 na łapkę znam
    >charakter tej pracy ,jestem grafikiem, ale rynek w Polsce jest
    >chory i z tąd takie niskie kwoty :((

    To nie rynek jest chory, tylko politycy głupi :(

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 17. Data: 2002-03-09 21:10:19
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > To nie rynek jest chory, tylko politycy głupi :(
    >
    > Pozdrawiam
    > TeDe

    a każdy naród ma takich polityków jaki sam jest a polski motłoch jest
    bezapelacyjnie głupi

    Mariusz

  • 18. Data: 2002-03-10 00:19:08
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    Dnia 9 Mar 2002 22:10:19 +0100, <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >a każdy naród ma takich polityków jaki sam jest a polski motłoch jest
    >bezapelacyjnie głupi

    Polacy nie są głupi, tylko otumanieni :(

    Pozdrawiam
    TeDe

  • 19. Data: 2002-03-10 16:40:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Polacy nie są głupi, tylko otumanieni :(
    >
    > Pozdrawiam
    > TeDe

    każdy kto daje sie otumanić jest głupkiem

    Polacy są głupi i wiem że wielu z Nas to zaboli ale to prawda, wiem że mamy
    wielu wartościowych ludzi, wielu jest wykształconych i mądrych obywateli, wielu
    wybitnych i wielu nie głupich ludzi, ale tacy są w każdym narodzie i w Naszym
    też nie jesteśmy wyjątkiem. Jesteśmy głupi bo dajemy robić siebie pomiotami
    mimo tak wielu mądrych. Polska to zaściankowy kraj pełen głupoli, szowinistów,
    ksenofobów, i innych idiotów i tak się składa że to oni mają najwiecej do
    powiedzenia. Ja to tak widze.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 20. Data: 2002-03-10 18:48:26
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    Dnia 10 Mar 2002 17:40:00 +0100, <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >Polska to zaściankowy kraj pełen głupoli [...]
    >i innych idiotów i tak się składa że to oni mają najwiecej do
    >powiedzenia. Ja to tak widze.

    Mają, bo żyjemy w d***kracji, a w d***krcaji decyduje większość, a że
    w każdym narodzie jest więcej głupich niż mądrych, to decydują głupcy.
    Ja to tak widzę.

    Ale to dotyczy wszystkich krajów, co nie oznacza, że w Polsce jest
    więcej ludzi z dolnej granicy normy niż u sąsiadów. Ci powyżej normy
    są otumanieni, wierząc np. w słuszność d***kracji. Ja to tak widzę.

    Pozdrawiam
    TeDe