PracaGrupypl.praca.dyskusje › amdk62@poczta.onet.pl

  • 1. Data: 2002-03-06 07:54:32
    Temat: a...@p...onet.pl
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Widze, ze anonimowy Pan a...@p...onet.pl zostal chyba wyrzucony w roboty.
    Rozumie jego frustracje, ale jak mniemam z tonu jego listow to chyba raczej z
    jego powodu nastapilo. I widze jeszcze duma mu sie urazila nielicho.

    Przypominam wiec 1 zasade wszelkich zmian - ZACZYNAJMY ZMIANY ROBIC OD SIEBIE.

    Pozdrawiam rowniez anonimowo (tak jak ten Pan).

  • 2. Data: 2002-03-06 10:25:07
    Temat: Re: a...@p...onet.pl
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    SIEBIE.

    > Pozdrawiam rowniez anonimowo (tak jak ten Pan).

    Bramka Onetu nie jest anonimowa - jak się wielu osobom zdaje....
    Widać, że nadajesz z ComArchu.
    Aczkolwiek zgadzam się w pełni z tym co napisałeś....

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2002-03-06 10:37:34
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Bramka Onetu nie jest anonimowa - jak się wielu osobom zdaje....
    > Widać, że nadajesz z ComArchu.

    Dzięki :)
    Chodzilo mi to, ze przedpiszca nie podpisal sie pod mailem bo chcial byc
    anonimowy i zrobile w swoim liscie to samo, a Ty jasno pokazales jaka to
    anonimowosc. U niego tez dobrze widac skad nadaje.

    Pozdro.