PracaGrupypl.praca.dyskusjeWasze zdanie o moim zarobku › Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    Date: Wed, 6 Mar 2002 13:23:29 +0100

    Użytkownik "NIeznajomy"
    <notstupidenoughtogiveownemailonnewsgroup@thisisanan
    tismadress.hotmail.c
    om> napisał w wiadomości news:a64um4$gn3$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Sorry, ale wkurza mnie takie medrkowanie...

    A mnie taka bezmyślność.

    Warunki negocjujesz indywidualnie z pracodawcą. W przypadku tego typu
    prac pytanie jest tym bardziej bez sensu. Facet nie pyta o koszt
    roboczogodziny
    wdrożeniowca, czy akord na taśmie produkcyjnej konkretnej firmy.
    Jego wytwór w wielu przypadkach jest produktem sprzedawanym przez
    handlowca
    i wart jest dokładnie tyle ile klient chce zapłacić.

    Słusznie ktoś napisał - 1000 ale równie dobrze 3000 jak i 5000.

    W małej agencji 1000, równie dobrze 10000 bo ma kilku strategicznych
    klientów,
    którzy zamawiają sporo, produktów wysokiej jakości i są skłonni płacić
    więcej.
    Podobnie w dużej.

    I raczej nie dowie się na grupie ile jest w stanie zarobić, bo czy ktoś
    z Was
    jest w stanie ocenić wartość jego pracy, albo posiada dane na temat
    zarobków
    (które nierzadko są tajne) śląskich agencji?

    Chester EM