PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Regular .NET Core Developer <=

  • 1. Data: 2019-07-22 09:00:03
    Temat: Warszawa => Regular .NET Core Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dostawcy rozwiązań IT dla biznesu (systemy CRM,
    hurtownie danych, rozwiązania Business Intelligence),
    pracującego dla największych firm z branży finansowej i
    ubezpieczeniowej szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Regular .NET Core Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Rozwój i utrzymanie nowego produktu dla lidera na rynku
    ubezpieczeniowym
    * Współpraca w kilkuosobowym zespole projektowym (3 back-end.net
    developerów, 2 front-end developerów, testerzy i PM)
    * Rozwiązywanie złożonych problemów technicznych
    * Dostarczanie kodu zgodnie z oczekiwaniami względem jakości i czasu

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 1 rok doświadczenia komercyjnego
    * Bardzo dobra znajomość C#, ASP.NET Core MVC 2.x
    * Bardzo dobra znajomość Razor, EntityFramework Core
    * Doświadczenie w integracji ASP.NET Core z frameworkami
    frontendowymi
    * Dobra znajomość SQL Server (SQL/TSQL
    * Znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie
    dokumentacji technicznej
    * Doświadczenie w pracy z testami jednostkowymi
    * Podstawowa znajomość warstwy fron-endowej (HTML, CSS, Javscript)

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość frameworków frontendowych (Angular, React, vue,
    Aurelia)

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie na zasadzie b2b
    * Elastyczne godziny pracy
    * Możliwość współtworzenia innowacyjnych rozwiązań w tym o
    charakterze międzynarodowym
    * Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
    * Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1907
    => => =>