PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Programista Power Bi w zespole Data Analytics in Assurance

  • 1. Data: 2019-10-12 11:15:03
    Temat: Warszawa => Programista Power Bi w zespole Data Analytics in Assurance
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, globalnej firmy, działającej na wielu rynkach,
    zatrudniającej kilkadziesiąt tysięcy osób na całym świecie,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Programista Power Bi w zespole Data Analytics in Assurance
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Budowa, wdrożenia i rozwijanie dashboardów/raportów opartych o
    technologię Power BI;
    * Projektowanie narracji opartej o dane i prezentowanie jej odbiorcom
    biznesowym;
    * Zbieranie wymagań biznesowych od odbiorców końcowych i
    rekomendowanie rozwiązań;
    * Ładowanie i integracja danych z różnych źródeł;
    * Tworzenie oraz optymalizacja modeli analitycznych w języku DAX

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
    * Wyższe wykształcenie techniczne/ekonomiczne;
    * Znajomość technik optymalnej wizualizacji danych;
    * Doświadczenie w tworzeniu kompleksowych rozwiązań BI z użyciem
    narzędzi Microsoft;
    * Wysokie umiejętności analityczne;
    * Bardzo dobra znajomość relacyjnych baz danych (PL/SQL / T-SQL)
    * Bardzo dobra znajomość języków DAX oraz M;
    * Umiejętność pracy w grupie, pracy z klientem, komunikatywność;
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość narzędzi i metod wykorzystywanych do analizy danych
    (np. Python, R)

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Możliwość udziału w największych i najbardziej prestiżowych
    projektach w branży, przeprowadzanych dla międzynarodowych
    klientów w Polsce i za granicą;
    * Pracę z najlepszymi specjalistami z branży, możliwość
    zdobywania doświadczenia i uczenia się od najlepszych;
    * Konkurencyjny na rynku, bogaty pakiet benefitów i świadczeń
    socjalnych;
    * Możliwość odbywania dodatkowych szkoleń, szansę rozwoju
    osobistego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910