PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => JavaScript Developer (React / Angular / Vue) <=

  • 1. Data: 2019-10-11 10:00:03
    Temat: Warszawa => JavaScript Developer (React / Angular / Vue) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma dla której myślenie jedną wyróżnialną ideą, która
    będzie skutecznie budować wizerunek marki i sprzedawać produkt,
    jest najważniejsza w tworzeniu dobrej strategii.
    Ich zdaniem podstawą dobrej kreacji jest znalezienie odpowiedniego
    insightu. Najnowsze technologie inspirują ich do tworzenia
    kampanii, które odpowiadają na potrzeby współczesnych
    odbiorców.
    Prowadzą kampanie we wszystkich kanałach digitalowych. Wierzą w
    siłę doświadczeń i przeżyć. Dlatego od początku istnienia
    kreują i realizują jedne z największych wydarzeń eventowych na
    polskim rynku.
    Od lat robimy wszystko, by móc o sobie powiedzieć: BRAND EXPERIENCE
    AGENCY. Firma, która oferuje pełen zakres usług marketingu
    zintegrowanego dla takich marek, jak: Danone, Canon, Skanska,
    Tqibo, GPW, Goodie, Stadler; otrzymująca prestiżowe nagrody
    poszukuje aktualnie do swojego zespołu:

    *****
    ***** JavaScript Developer (React / Angular / Vue)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Podnoszenie jakości pracy oraz dbanie o standardy i jakość kodu
    zespołu
    * Wspieranie zespołu developerskiego
    * Definiowanie i rozwijanie tworzonych produktów przy współpracy z
    jego przyszłymi użytkownikami
    * Wdrażanie usprawnień technologicznych i projektowych
    * Rozwój, utrzymanie serwisów webowych
    * Współpraca z zewnętrznymi programistami backend-owymi

    ***** Nasze super wymagania:

    * 4 lata komercyjnego doświadczenia na stanowisku Front-end Developer
    * Bardzo dobra znajomość:
    ** HTML/5, CSS/3
    ** JavaScript (ES6/TypeScript) oraz dobre praktyki oraz metody
    jego pisania
    ** realizacji serwisów Responsive Web Design (RWD)
    * Doświadczenie w pracy z jednym z frameworków: React, Angular, Vue
    * Znajomość technik optymalizacji i wydajności serwisów WWW
    * Doświadczenie z AJAX, JSON, API (RestFull)
    * Znajomość:
    ** Git
    ** Gulp
    ** Webpack
    ** Node.js
    ** narzędzi do budowania automatyzacji procesów takich jak
    Jenkins
    * Umiejętność pisania skryptów shellowe

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość WebAccesibility
    * Znajomość PWA i AMP

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, w pełni zależne od Twoich
    umiejętności i doświadczenia
    * Formę zatrudnienia na podstawie umowy B2B
    * Elastyczne godziny pracy (8/10 - 16/18)
    * Udział w projektach, które będą wyzwaniem zawodowym
    * Możliwość rozwoju - udział w szkoleniach i konferencjach
    * Zajęcia z języka angielskiego for free
    * Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
    * Nowoczesne biuro poza Mordorem :)
    * Owocowe poniedziałki i piątkowe śniadania
    * Pracę w młodym zespole w super atmosferze

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910
    => => =>