PracaGrupypl.praca.dyskusje › WSK Rzeszów-proszę o opinie.

  • 1. Data: 2005-11-04 09:34:33
    Temat: WSK Rzeszów-proszę o opinie.
    Od: "Robert" <robson254@_wytni_poczta.onet.pl>

    Dzień dobry,
    Mam pytanko związane z firmą WSK Rzeszów.
    Chciał bym tam aplikować na stanowisko Konstruktor/Analityk i w związku z tym
    mam parę
    pytań odnośnie tej firmy.Jakie są tam obecnie możliwości rozwoju zawodowego
    (szczególnie intere-
    sują mnie zagadnienia związane z metodami komputerowymi w obliczeniach
    wytrzymałościowych), jaka jest atmosfera pracy (warunki socjalne itp..), czy
    jest duża rotacja pracowników. Ponieważ praca ta związana była by również z
    zmianą miejsca zamieszkania chciał bym zapytać o warunki finansowe jakie oferuje
    ta firma , może ktoś uchyli rąbka tajemnicy-:)
    Dziękuje za odpowiedzi.