PracaGrupypl.praca.dyskusje › potrzebuje korkow z C/C++

  • 1. Data: 2005-11-04 00:20:04
    Temat: potrzebuje korkow z C/C++
    Od: "news.aster.pl" <m...@o...pl>

    Witam!

    Pilnie potrzebuje korepetycji z C/C++ a konkretniej :

    operacje na plikach:
    - odczyt i zapis do pliku tablic jedno i dwuwymiarowych
    - odczyt i zapis do pliku tekstu
    - po odczytaniu z pliku operacje na lancuchach znakow oraz operacje na
    tablicach z liczbami

    listy:
    - jedno i wielokierunkowe oraz cykliczne

    drzewa bst

    Potrzebuje sie tego bardzo solidnie nauczyc. Prosze osoby ktore naprawde
    maja o tym pojecie o kontakt na gg 1101168 badz tez m...@o...pl

    Pozdrawiam
    matyj

  • 2. Data: 2005-11-04 07:47:48
    Temat: Re: potrzebuje korkow z C/C++
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    news.aster.pl napisał(a):

    > Pilnie potrzebuje korepetycji z C/C++ a konkretniej :

    Sesja sie zbliza?
    Mysle ze odpowiedniejsza grupa to ta z programowaniem w C++

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 3. Data: 2005-11-04 09:06:45
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    czarny napisał(a):

    > Sesja sie zbliza?
    > Mysle ze odpowiedniejsza grupa to ta z programowaniem w C++

    A ja myślę że odpowiedniejsza to alt.pl.praca.oferowana
    na grupie nt programowania w C++ dyskutuje sie o programowaniu, a nie o
    propozycjach pracy.

    chester

  • 4. Data: 2005-11-04 09:36:26
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    chester napisał(a):

    > A ja myślę że odpowiedniejsza to alt.pl.praca.oferowana

    Święta racja panie.
    Ale idealna w tym przypadku to tyko alt.pl.praca.naczarno

  • 5. Data: 2005-11-04 09:57:00
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    czarny napisał(a):
    ^^^^^^ ;-)

    > Święta racja panie.
    > Ale idealna w tym przypadku to tyko alt.pl.praca.naczarno
    ^^^^^^^^
    A co? założyłeś sobie grupę i chcesz dorobić? :-)))

    chester

  • 6. Data: 2005-11-04 23:46:30
    Od: "MHCMega" <j...@...pl>

    >Pilnie potrzebuje korepetycji z C/C++ a konkretniej :

    Przede wszystkim napisz do jakiej firmy startujesz, wielu ludzi wie jakie
    rodzaje
    rekrutacji sa w nich praktykowane.

    MHCMega

  • 7. Data: 2005-11-06 13:34:16
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    MHCMega napisał(a):

    > Przede wszystkim napisz do jakiej firmy startujesz, wielu ludzi wie jakie
    > rodzaje
    > rekrutacji sa w nich praktykowane.

    Chyba odpowiadasz niewłaściwej osobie :-)

    chester