PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile mozna zarobic w Warszawie?

  • 1. Data: 2005-11-04 01:12:29
    Temat: Ile mozna zarobic w Warszawie?
    Od: "Przemysław Kenar" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam, jestem ciekaw ile mozze zarobic w Warszawie dobry grafik komputerowy,
    a w sumie po czesci web developer. Ponizej napisze wymagania:

    ASP NET, PHP, MySQL, Dreamweaver, Flash (action script), Macromedia
    Freehand, Photoshop, Java, Perl i wicej nie pamietam ale chca ze 3 lata
    doswiadczenia i takie tam, aha i doswiadczenie w przygotowaniu do druku
    Ilustrator, Quark i jeszce cos. Oczywiscie both PC and MAC.

    I jeszce jedno pytanko poza tematem, poszukuje adresu serwera newsow, z
    ktorego moglbym korzystac poza granicami Polski tj, Anglia i Gibraltar

    TIA

  • 2. Data: 2005-11-04 01:50:47
    Temat: Re: Ile mozna zarobic w Warszawie?
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-11-04 02:12:29 +0100, "Przemysław Kenar"

> [...]
    >
    > I jeszce jedno pytanko poza tematem, poszukuje adresu serwera newsow, z
    > ktorego moglbym korzystac poza granicami Polski tj, Anglia i Gibraltar

    Acha, graaafik tak? A którą szkółkę graficzną kończył, aaa? Może jednak
    nie grafik?

    camel[OT]

  • 3. Data: 2005-11-04 10:50:55
    Od: "Sławek Mróz" <slmroz@_krzak_wp.pl>

    > Acha, graaafik tak? A którą szkółkę graficzną kończył, aaa? Może jednak nie grafik?

    Coz, znam paru, co to nie pokonczyli... A wygladaja na dosc zapracowanych i
    docenianych.

    Pozdr
    Slawek

  • 4. Data: 2005-11-04 13:58:36
    Od: "m23" <h...@b...pl>

    Użytkownik "Sławek Mróz" <slmroz@_krzak_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Coz, znam paru, co to nie pokonczyli... A wygladaja na dosc zapracowanych
    > i docenianych.

    co ma szkoła do faktycznych umiejętności ?jeśli potrafił się tego sam
    nauczyć
    to tym bardziej ceniony !!!

  • 5. Data: 2005-11-04 15:06:31
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "m23" <h...@b...pl> wrote in message
    > co ma szkoła do faktycznych umiejętności ?jeśli potrafił się tego sam
    > nauczyć
    > to tym bardziej ceniony !!!

    Pewnie.
    Po prostu nie jesteś wtedy certyfikowanym i ewentualnie dotowanym
    przez państwo "artystą". :-P

    Stach

  • 6. Data: 2005-11-04 19:42:34
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-11-04 16:06:31 +0100, "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> said:

    > Pewnie.
    > Po prostu nie jesteś wtedy certyfikowanym i ewentualnie dotowanym
    > przez państwo "artystą". :-P

    Nie czytacie postu? Pisze gość o ASP, PHP i innych skryptologiach a NIC
    o grafice, projektowaniu, layoutach, rysunkach... A efekty pracy tych,
    co to "sami się potrafili tego nauczyć i są tym bardziej cenieni" (na
    200,- za projekt) otaczają nas zewsząd :(((
    Więc ...może jednak koder?

    camel[OT]

    PS. Ale rozumiem te protesty. Samouki potrafią działać nawet ze sporymi
    sukcesami na polsko-buraczanym rynku. Zwyczajnie produkują rzeczy
    naprawdę podobające się rodzimym Panom Prezesom i ich Małżonkom. No i
    są tani :)

  • 7. Data: 2005-11-05 20:52:32
    Od: "Krzysztof" <o...@N...poczta.onet.pl>

> [...]
    > doswiadczenia i takie tam, aha i doswiadczenie w przygotowaniu do druku
    > Ilustrator, Quark i jeszce cos. Oczywiscie both PC and MAC.

    3500 brutto na poczatek.

  • 8. Data: 2005-11-07 14:39:20
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > PS. Ale rozumiem te protesty. Samouki potrafią działać nawet ze sporymi
    > sukcesami na polsko-buraczanym rynku. Zwyczajnie produkują rzeczy naprawdę
    > podobające się rodzimym Panom Prezesom i ich Małżonkom. No i są tani :)

    Niezle bzdury piszesz, widac ze pojecie o tym masz zadne.

    Znam osoby ktore pokonczyly ASP i produkuja takie kwiatki ze az sie noz w
    rece otwiera.
    Znam rowniez osoby ktore nie ukonczyly zadnej szkoly "graficznej" i robia
    cuda - np Pawel: www.pejot.com

    Jacek

  • 9. Data: 2005-11-07 14:40:33
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Acha, graaafik tak? A którą szkółkę graficzną kończył, aaa? Może jednak
    > nie grafik?

    A gdzie napisal ze grafik??
    Jaka szkolke trzeba ukonczyc??
    Ile certyfikat jest warty??

    Wiesz co obchodzi potencjalnego pracodawce?? Twoje portfolio, i guzik
    obchodzi go czy skonczyles zawodowke, czy podstawowke.

    Jacek