PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezygnacja z pracy a zwrot kosztów dofinansowań

  • 1. Data: 2005-11-04 09:28:01
    Temat: Rezygnacja z pracy a zwrot kosztów dofinansowań
    Od: "kjuzik" <k...@p...onet.pl>

    Witam pracuję już 3 rok jako nauczyciel stazysta gdyz nie mam jeszcze wyks
    ztalcenia wyzszego w tym roku koncze. Co roku jest mi przedluzana umowa o
    pracę na czas określony do 31 sierpnia raz na jakis czas dostawalem dofina
    nsowanie do szkoly wyzszej niewiele tego bylo ale bylo jesli zrezygnuję z
    pracy gdyż mam lepszą propozycję czy będę musiał zwrócić szkole koszty czy
    nie nie podpisywałem żadnej lojalki. Prosze o info na ten temat .

    pozdrawiam