PracaGrupypl.praca.dyskusje › WROCŁAW ILE PŁACĄ W IT ?????//

  • 1. Data: 2004-08-26 19:45:55
    Temat: WROCŁAW ILE PŁACĄ W IT ?????//
    Od: <w...@p...pl>

    Stanowisko: Specjalista ds. wyboru technologii IT ?

    administracja sieci, wdrazanie, instalacje, wirusy

    znajomosc zagadnien programowania - ciekawe co ?

    biegly angielski w mowie i pismie - ciekawe czy kiedys sie go uzyje ????

    pfffffffffffffff

    Pozdro dla starych ziomków i bywalców :))

    Wojtek

  • 2. Data: 2004-08-27 07:14:51
    Temat: Re: WROC?AW ILE P?AC? W IT ?????//
    Od: Asia <a...@a...able.pl>

    w...@p...pl wrote:
    > Stanowisko: Specjalista ds. wyboru technologii IT ?

    Wrocław jest miastem, w ktorym informatycy zarabiaja najmniej w całej
    Polsce.

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2004-08-27 18:17:26
    Temat: Re: WROCÂŁAW ILE PÂŁACÂĄ W IT ?????//
    Od: m...@o...pl

    > Wrocław jest miastem, w ktorym informatycy zarabiaja najmniej w całej
    > Polsce.
    >
    > pozdr
    >
    > cherokee
    Zaufaj mi lodz jest na pewno gorsza:)

  • 4. Data: 2004-08-30 20:15:20
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    -->Zaufaj mi lodz jest na pewno gorsza:)
    True:D

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl