PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dotacje/fundusze itp. - gdzie i jak szukać?

  • 1. Data: 2004-08-26 17:58:59
    Temat: Dotacje/fundusze itp. - gdzie i jak szukać?
    Od: "Zajek" <z...@i...pl>

    Witam po raz pierwszy na grupie. Trafilem tu niedawno i praktycznie od razu
    nasunely mi sie pytania, ktore chcialbym zadac i mam nadzieje, ze otrzymam
    na nie odpowiedz.
    Pierwsze jest zapewne proste: gdzie szukac FAQ tej grupy? Pytam bo chcialbym
    uniknac pisania wielu OT i NTG ;-)
    Drugie jest zdecydowanie bardziej konkretne i powazne dlatego tez prosze o
    taka odpowiedz. Potrzebuje informacji w jaki sposob moglbym dofinansowac
    mala, prywatna firme zajmujaca sie krawiectwem lekkim. Chodzi mi o jakies
    dotacje itp. ktore mozna otrzymac na zakup nowego sprzetu, stworzenie
    miejsca pracy itp. Wiem, ze w sieci dalo by sie znalezc sporo takich
    informacji ale jak wybrac z nich te wartosciowe? Dlatego tez prosil bym o
    rzeczowa odpowiedz, w szczegolnosci te osoby, ktory mialy z w/w jakis
    kontakt.
    Z gory dzieki za poswiecony czas!
    Pozdrawiam!
    Maciek

  • 2. Data: 2004-08-27 06:13:31
    Temat: Re: Dotacje/fundusze itp. - gdzie i jak szukać?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    wlasciwie to chyba tylko fundusz mikro- to wydaje sie byc rozsadne i
    dostepne.
    --
    Jackare
    bytom

  • 3. Data: 2004-08-27 14:25:03
    Od: "Zajek" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    napisał w wiadomości news:cgmjf5$e5v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > wlasciwie to chyba tylko fundusz mikro- to wydaje sie byc rozsadne i
    > dostepne.

    Mozesz podac wiecej szczegolow? Jakis linki itp.
    Pozdrawiam!