PracaGrupypl.praca.dyskusje › robotnik ogólnogospodarczy

  • 1. Data: 2004-08-26 16:15:03
    Temat: robotnik ogólnogospodarczy
    Od: "bezrobotny" <A...@g...pl>

    czołem!
    mam pytanie jeśli można, byłem kiedyś na rozmowie kwalifikacyjnej, starałem
    się o stanowisko robotnika ogólnogospodarczego (...), ale nie przyjęto mnie
    bo
    nie miałem uprawnień robotniczych pierwszej i drugiej
    kategorii (tak mi wyjaśniono)...
    wiecie może o co chodzi? gdzie się wyrabia takie uprawnienia?

  • 2. Data: 2004-08-26 16:53:16
    Temat: Re: robotnik ogólnogospodarczy
    Od: wojtek <g...@z...pbz>

    bezrobotny napisał(a):

    > wiecie może o co chodzi? gdzie się wyrabia takie uprawnienia?

    to są jakieś jaja! pewnie nie mieli co powiedzieć wiec sobie wymyślili
    uprawnienia,pewnie od babci klozetowej też żądają uprawnień

  • 3. Data: 2004-08-27 13:31:13
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    wojtek napisał(a):

    > to są jakieś jaja! pewnie nie mieli co powiedzieć wiec sobie wymyślili
    > uprawnienia,pewnie od babci klozetowej też żądają uprawnień
    nie miałes ukończonych kursów MBA sorry stary nie nadajesz się pomyśl o
    uprawnieniach na kosiarkę rećzna "kosę" bedziesz wtedy kosiarz umysłów