-
1. Data: 2004-01-27 16:14:34
Temat: WARSZAWA // ASYSTENTKA
Od: "ania" <b...@h...com>
Szukam pracy jako asystentka zarządu, księgowości etc.
Posiadam stosowne doświadczenie zawodowe.
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI :
Znajomość j.angielskiego.
Znajomość środowiska Windows.
Bardzo dobra znajomość internetu.
Czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw firmy.
Prowadzenie i zarządzanie biurem.
Znajomość SYMFONII (HANDEL, KADRY i PŁACE), WF Mag.
Znajomość bankowości elektronicznej (MULTICASH i inne).
Umiejętność korzystania z zasobów sieci intranetowej oraz sieci globalnej.
Znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, finansowego,
rozliczeń ZUS.
Szkolenie dot. ochrony danych osobowych.
Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, otwarty umysł, kreatywność.
Proszę o poważne oferty.
Kontakt: b...@h...com
Mobile: 0 - 504 - 541 - 163
pozdrawiam
ania
Najnowsze w dziale Praca
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024