PracaGrupypl.praca.dyskusje › W-wa - studia podyplomowe marketing?

  • 1. Data: 2004-03-17 13:45:36
    Temat: W-wa - studia podyplomowe marketing?
    Od: <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam Wszystkich,

    dzis rano dowiedzialam, ze moja firma ma wolne srodki na to, aby wyslac mnie
    na studia podyplomowe (ew. inne formy), tylko ze musze sie szybko decydowac,
    bo chca szybko pieniadze wydac (podwyzki mi nie chca dac, w gotowce tym
    bardziej).

    Czy ktos moze slyszal o jakichs sensownych studiach podyplomowych w Warszawie
    dotyczacych marketingu i moze mi je polecic?

    Przez 'sensowne' rozumiem takie, ktore oprocz absorpcji wolnych funduszy
    firmy, pozwola mi jeszcze nauczyc sie czegos nowego (no i ladnie wygladaja w
    CV ;)

    dziekuje i pozdrawiam,
    d.

  • 2. Data: 2004-03-18 20:51:33
    Temat: Re: W-wa - studia podyplomowe marketing?
    Od: o...@p...onet.pl

    Witam również!!!

    Na początku wyjaśnię że u mnie tak różowo nie było i za studia zamierzam płacić
    z własnej kieszeni - znając swoją firmę wcale mnie to nie dziwi!!! W tym
    miejscu chciałbym pozdrowić zarząd i szefową.

    Jestem managerem od marketingu z kilkuletnim doświadczeniem, branża B2B -
    wybrałem studia w SGH, tak aby mieć mocny papier i szybciej się stąd wyrwać. Tu
    jest opis: http://www.wartoscklienta.edu.pl

    Zajęcia się zaczynają za miesiąc. Może się tam spotkamy?! pozdrowienia!!!!!!!!