PracaGrupypl.praca.dyskusjeVALEO › Re: VALEO
    From: "Pyetia" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VALEO
    Date: Mon, 18 Aug 2003 14:17:16 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@host-206-74.tele2.pl

    > a to dziwne ze po polsku. bo ja wyslalem tez do tego ogloszenia aplikacje.
    > zadzwonili do mnie po jakims czasi i zaprosili na interview, ktory odbyl
    sie
    > 5 sierpnia. jak dzwonili zeby zaprosic na interview to mowili po polsku
    ale
    > rozmowa kwalifikacyjna 5 sierpnia byla w 100% po angielsku (z francuzem).
    > zobaczymy - czekam az sie odezwa czy przeszedlem ten etap ;)

    To bylo 13. sierpnia. Facet stwierdzil znudzony, ze "Z prezentacji po
    angielsku pewnie sie pan przygotowal to porozmawiamy o czym innym ... " A
    miala byc wlasnie prezentacja o firmie w j. ang.
    I co pojechalbys na kilka lat za granice na szkolenia? Moze jednak lepiej w
    Polsce sprobowac?
    Niestety w Polsce Valeo ma slabsze zaplecze badawczo - rozwojowe. Lepsi sa u
    nas z Delphi.
    Pozdrawiam
    Piotrek