PracaGrupypl.praca.dyskusjeV.E.B.S.O., Quixtar, Amway › Re: V.E.B.S.O., Quixtar, Amway
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: V.E.B.S.O., Quixtar, Amway
    Date: Wed, 11 Dec 2002 12:19:01 +0100

    > Podejrzewam, ze wiekszosc z tego co ci sie wydaje, wydaje sie rowniez
    > wiekszosci grupowiczow :).
    >
    > Jezeli chcesz poczytac posty zwiazane z tematem MultiLevelMarketingu,
    > polecam pzejrzec archiwum grupy na google.pl poszukujac slow: MLM, Amway,
    > Herbalife. Sporo tego bylo.

    Jest to taki sam handel, jak każdy inny, tyle, że stopień indoktrynacji
    sprzedawcy przekracza normy możliwe do zaakceptowania przez większość
    chętnych.
    Wiele produktów ma cenę wyższą o tzw. wartość dodaną, polegającą na tym,
    że nie kupisz tych produktów gdzie indziej. Przykłądem takiego produktu
    mogłaby być np. płyta DVD w drewnianym pudełku (równowartość 5$)
    sprzedawana za 100$ z informacją, że warta jest 300$ - bo nikt na
    świecie nie oferuje płyt DVD w drewnianych pudełkach.
    Quixtar startując w Polsce nie podawał swego związku z Amway, a jedynie
    wymieniał firmy Microsoft,......, Skoda, ...... i cała gamę innych,
    znanych, o których związek z Amway nikt by nie pdejrzewał. Moją czujność
    obudziło naciśnięcie jakiegoś guzika na stronie - pojawił się napis o
    tym , do kogo należy znak handlowy i nazwa Amway. Kontekst był taki, że
    równie dobrze mogło pjawić się info o przydatności musztardy w żywieniu
    kosmitów. Po wejściu na stronę amerykańską Q. wątpliwości zniknęły.

    Jeżeli potrafisz patrzeć na zielony słoik i z pełnym przekonaniem mówić,
    że jest niebieski (zawartość słoika może być całkiem przydatna i możliwa
    do zdobycia za 20% ceny, którą oferujesz) to z pewnością jest to praca
    dla Ciebie.

    Pzdr: Dogbert