PracaGrupypl.praca.dyskusje › Utrata premii regulaminowej (30-40% wynagrodzenia) za......

  • 1. Data: 2003-12-16 14:34:17
    Temat: Utrata premii regulaminowej (30-40% wynagrodzenia) za......
    Od: "KtośTam" <k...@N...gazeta.pl>

    .. za korzystanie ze zwolnienia lekarskiego lub opiekę nad członkiem
    rodziny. Czy w kazdej firmie tak jest?

    Pozdrawiam
    KtośTam

  • 2. Data: 2003-12-16 14:42:27
    Od: mnie tu nie ma <m...@p...com.pl>

    KtośTam wrote:
    > .. za korzystanie ze zwolnienia lekarskiego lub opiekę nad członkiem
    > rodziny. Czy w kazdej firmie tak jest?
    w firmie w ktorej pracuje moja kobieta tez tak jest :(
    imo - sk......stwo

    mnietuniema

  • 3. Data: 2003-12-16 18:42:07
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    w wielu firmach jest tak, że liczy się podstawową stawkę, a poza tym jest
    mnóstwo "dodatków" właśnie typu premie. i te dodatki są zwykle płacone w
    zależności od pracy, często od "widzimisi" osoby zarządzającej.
    IMHO np. przy zwalnianiu taki pracownik przez okres ustawowy dostaje tylko
    takie minimum, choć de facto zarabiał np. 3 razy tyle.

    Ale potwierdzam - w wielu przypadkach tak właśnie jest.
    Zresztą same zagadnienia związane z prowadzeniem kadr/płac w bardzo dużej
    mierze dotyczą tychże składników płacowych. ale to jur na inną dyskusję

    pozdr
    gromax

    http://www.gazeta.pl/usenet/