PracaGrupypl.praca.dyskusje › sklepy internetowe

  • 1. Data: 2003-12-16 08:28:03
    Temat: sklepy internetowe
    Od: "Hubert" <b...@o...pl>

    Witam!

    Mam kilka pytanek dot. pracy w takim sklepie,poprostu z czym to sie je:)))
    sklep jest juz postawiony wiec raczej jak mniemam umiejetnosci
    programowania?? niepotrzebne raczej obsluga jakiegos gotowego skryptu
    itp??moze jakas obrobka fotek i redagowanie txt raczej
    technicznego??odpowiedzi na @ interesantow:)))wstawianie nowych artykolow
    itd.???

    jesli ktos pracowal albo pracuje w jakims sklepie int. i jest chetny do
    podzielenia sie informacjami dotyczacymi "normalnego "dnia pracy bylbym
    bardzo wdzieczny:)) ciekawia mnie tez zarobki cobym na rozmowie sie
    niezdziwil ;)) sklep w wwa:)) spora firma kilka odzialow a sklep
    internetowy jako dodatek.

    dzieki i pozdrawiam
    beemon

  • 2. Data: 2003-12-16 18:01:03
    Temat: Re: sklepy internetowe
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubert" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > programowania?? niepotrzebne raczej obsluga jakiegos gotowego skryptu
    > itp??moze jakas obrobka fotek i redagowanie txt raczej

    Zależnie od stanowiska. Możliwe są prace nad usprawnianiem silnika sklepu
    lub wdrażaniem nowych elementów, jeżeli masz się zajmować sklepem od strony
    technicznej.
    Jeżeli zaś jego obsługą to w grę wchodzi zapewne uaktualnianie asortymentu,
    tworzenie opisów towarów, przygotowywanie ewentualnych zdjęć produktów,
    korespondencja z klientami, obsługa zamówień, przygotowywanie i wysyłka
    newslettera, praca nad promocjami itp.

    --
    Adam Piotrowski
    rebelstudio.com