PracaGrupypl.praca.dyskusje › ((

  • 1. Data: 2003-12-16 13:43:51
    Temat: ((
    Od: "ksieciunio" <k...@i...net.pl>

    Ludzie sluchajcie w zwiazku z akcja Walka z nielegalnym oprogramowaniem, muzyką
    i filmami. Policja działa w nastepujący sposób. Przychodzą dwie lub jedna osoby
    do domu i podają się za ankieterow, zadaja pytania, jedno z nich dotyczy czy
    posiadaja panstwo komputer. Jeśli odpowiedz jest twierdzaca funkcjonarjusze
    wyciagąją odznaki i żadaja przedstawienia całego oprogramowania( komputera do
    wglądu). Posiadam te wiadomosci od wlasciela kafejki internetowej, ktorego
    znajomy padl ofiara tych policjantow i zostal jemu zarekwirowany komputer.Wiec
    jeśli odpowiecie ze nie posiadacie komputera w domu Policjanci nie mają prawa
    wkroczyć do waszego domu bez nakazu sadowego(to pytanie tyczy sie tez internetu
    logiczne jesli mamy internet mamy i komputer) Starajcie sie przekazac ta
    wiadomosc jak najwiekszej liczbie osob z roznych miast. Pomoze to uchronic ludzi
    przed utrata ukochanego komputera. Nie pisze tu bzdur w stylu rozeslij to do jak
    najwiekszej liczby ludzi bo to zostawiam waszemu prywatnemu osadowi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-17 16:16:25
    Temat: Re: ((
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "ksieciunio" <k...@i...net.pl> pieprzy glupoty w
    wiadomości news:brpsh7$l17$1@serwer.infinity.net.pl...

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2003-12-17 17:09:02
    Od: jurson <j...@o...pl>

    Użytkownik ksieciunio napisał:

    > Ludzie sluchajcie w....

    a ja Wam powiem jak jest naprawdę. Bo ja wiem od pani Zosi z warzywniaka
    na rogu.

    Spis powszechny był tylko po to żeby policja wiedziała gdzie są kompy.
    Wynotowali sobie i teraz sprawdzają i wogole zabiora wszystkie
    komputery. Nawet kalkulatory na wszelki wypadek.

    Bill Gates też nie przyjechał do Polski przez przypadek. Przecież to
    jasne że uczył naszych policjantów rozróżniać legalnego windowsa od
    pirackiego.

    Bądź czujny obywatelu.

    A kolegę ksieciunia proponuje na grupe pl.rec.lancuszki.glupawe

    pozdrowienia
    gj

  • 4. Data: 2003-12-20 09:18:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "ksieciunio" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do domu i podają się za ankieterow, zadaja pytania, jedno z nich dotyczy czy
    [...]

    Eeee tam- to tajnaki z tpsa sprawdzające, czy oby Neostrady,
    albo SDI nie dzielisz.
    :-P

    [EOT]

    --