PracaGrupypl.praca.dyskusje › Usługi dla kontrahentow z Niemiec - jak najlepiej zalatwic sprawe?

  • 1. Data: 2002-10-26 11:28:28
    Temat: Usługi dla kontrahentow z Niemiec - jak najlepiej zalatwic sprawe?
    Od: "AdamRW" <a...@w...pl>

    Witam,

    istnieje mozliwosc, ze bede mogl otrzymywac zlecenia na wykonanie prac
    (chodzi o pisanie aplikacji e-commerce) z Niemiec. Jakie rozwiazanie
    najlepiej przyjac? Wolny strzelec? Zalozenie własnej firmy w Polsce?
    Założenie firmy w Niemczech? Najbardziej odpowiadalby mi wariant 2 (firma w
    Polsce), ale jakie wtedy problemy mozna napotkac (faktury w EURO? przelewy,
    etc.)
    czy ktos moze mnie oswiecic w tej sprawie, lub podelas jakiegos linka?

    pozdrawiam
    Adam