PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to jest z agencjami modelek & hostess??

  • 1. Data: 2002-10-25 19:30:46
    Temat: Jak to jest z agencjami modelek & hostess??
    Od: "KIKA" <k...@N...gazeta.pl>

    A dokładniej chodzi mi o umowy ze
    zleceniodawcami. Wiem, jak to wygląda ze strony modelki/hostessy - 12zł/h
    szeroki uśmiech itp. ale... ile za to dostaje agencja, jakie umowy wtedy
    podpisują? Baaaaaaaaaardzo proszę o odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    KIKA

  • 2. Data: 2002-10-25 21:22:18
    Temat: Re: Jak to jest z agencjami modelek & hostess??
    Od: "Aalf" <a...@N...gazeta.pl>

    KIKA <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > szeroki uśmiech itp. ale... ile za to dostaje agencja, jakie umowy wtedy
    > podpisują? Baaaaaaaaaardzo proszę o odpowiedź.

    zalezy od firmy i umowy ale zawsze wiecej, czasem duzo wiecej, czasem
    bajonsko duzo wiecej. u kumpla w agencji najlepsze przebicie mieli 50x
    srednio 2-20x

  • 3. Data: 2002-10-27 12:46:29
    Od: "KIKA" <k...@N...gazeta.pl>

    hmmmmmmmmmm, nieźle, a ktoś zna bliższe szczegóły??

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-10-27 12:48:09
    Od: "KIKA" <k...@N...gazeta.pl>

    hmmmmmmmm, całkiem nieźle, a czy ktoś z was zna bliższe szczegóły??

    http://www.gazeta.pl/usenet/