PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL

  • 1. Data: 2002-10-25 17:16:24
    Temat: PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL
    Od: "onet.pl" <s...@o...pl>

    OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    Skontaktuj się ze mną s...@w...pl podając w temacie PRACOWNIK DO OBSŁUGI
    E-MAIL
    Serdecznie Pozdrawiam!!!
    Eugeniusz Buczyński
    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-25 18:40:01
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "onet.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    > Skontaktuj się ze mną s...@w...pl podając w temacie PRACOWNIK DO OBSŁUGI

    i koniecznie chcesz o tym podyskutowac?

  • 3. Data: 2002-10-25 21:37:03
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "onet.pl" <s...@o...pl> wrote in news:apbueg$dvm$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników.

    Nie ta grupa...

    Chociaz... biorac pod uwage moje wieloletnie doswiadczenie w pisaniu maili, moge
    zostac
    "dyrektorem ds. obslugi e-maili" ;-)))

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-10-27 18:23:41
    Temat: cezary stypulkowski
    Od: "lucky5000" <l...@w...pl>

    oj a gdyby tak prawdziwy cezary sie dowiedzial, ze za niego sie podajesz -
    ciekawe co by bylo. Masz zal do niego jako byly pracownik handlowego?

  • 5. Data: 2002-10-27 21:36:56
    Od: o...@p...onet.pl

    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
> [...]
    Mam 23lata,średnie wykształcenie ekonomiczne.
    Jestem zainteresowana państwa ofertą pracy.
    Mam stały dostęp do internetu.
    Pozdrawiam.Aleksandra Siennicka.

  • 6. Data: 2002-10-27 22:18:32
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam 23lata,średnie wykształcenie ekonomiczne.
    > Jestem zainteresowana państwa ofertą pracy.
    > Mam stały dostęp do internetu.
    > Pozdrawiam.Aleksandra Siennicka.

    OLA !! To furda totalna... nie daj się nabrać !!!

    --
    Y.

  • 7. Data: 2002-10-29 08:22:25
    Temat: Re: cezary stypulkowski
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "lucky5000" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > oj a gdyby tak prawdziwy cezary sie dowiedzial, ze za niego sie podajesz -
    > ciekawe co by bylo. Masz zal do niego jako byly pracownik handlowego?

    buehehehehe...
    zaskarz mnie ;)))
    albo donies gdzie trzeba... mowie ci... moze byc duuuzy pieniadz z tego
    hehehehehe