PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK EMAIL Twój E-biznes !

  • 1. Data: 2002-10-26 13:46:36
    Temat: PRACOWNIK EMAIL Twój E-biznes !
    Od: "onet.pl" <s...@o...pl>

    OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    Jeżeli posiadasz komputer i dostęp do Internetu to jest właśnie idealna
    praca dla Ciebie!!!. Skontaktuj się ze mną s...@w...pl podając w temacie
    PRACOWNIK EMAIL Twój E-biznes !
    Serdecznie Pozdrawiam!!!
    Eugeniusz Buczyński
    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-26 14:46:39
    Temat: Re: PRACOWNIK EMAIL Twój E-biznes !
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Użytkownik "onet.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    > Jeżeli posiadasz komputer i dostęp do Internetu to jest właśnie idealna

    Przegiales spamerze. Pozegnaj sie juz ze swoimi kontami.

  • 3. Data: 2002-10-26 14:57:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czy to nie Buczek??? :)
    Ten od pracy, dawania pracy albo tez od gaduly :)

  • 4. Data: 2002-10-26 15:05:56
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    napisał w wiadomości news:apeabv$9qq$1@news.onet.pl

    > Czy to nie Buczek??? :)
    > Ten od pracy, dawania pracy albo tez od gaduly :)

    Ale raczej nie ten... tamten, to Jerzy.

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-10-26 17:49:08
    Od: w...@w...pl

    > Przegiales spamerze. Pozegnaj sie juz ze swoimi kontami.

    Właśnie, przed chwilą przysłał mi to samo badziewie na skrzynkę (zaraz po tym
    jak na ta grupę wysłałem swoje ogłoszenie). Nie można mu "umilić" trochę życia
    w sieci?

    Pozdrawiam
    Władek

  • 6. Data: 2002-10-26 18:09:02
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie, przed chwilą przysłał mi to samo badziewie na skrzynkę
    > (zaraz po tym jak na ta grupę wysłałem swoje ogłoszenie). Nie można
    > mu "umilić" trochę życia w sieci?

    Wystarczy podpieprzyć do wszelkich możliwych abuse, związanych z jego
    spamem.
    Dziś podałem jednego gościa do czterech, tak się skomponowało... Czekam
    na odpowiedzi od tych abuse'ów.

    --
    Y.