PracaGrupypl.praca.dyskusje › JAK TO PRZELICZYC?

  • 1. Data: 2007-11-14 15:50:13
    Temat: Re: JAK TO PRZELICZYC?
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    CEDO pisze:
    > Jak przeliczyć kwote brutto na netto? Czy netto to będzie brutto minus 19% ?
    > Dziękuje za informacje

    Jeżeli masz na myśli podatek dochodowy, to masz rację w przypadku umów o
    dzieło.

    Przy umowach o pracę albo umowach-zleceniach sprawa jest troszecze
    bardziej skomplikowana.

    na szybko znalezione odnośniki do wyliczania różnic brutto-netto:
    http://www.podatki.pl/kalkulatory/brutnet.php5
    http://kadry.infor.pl/niezbednik/kalkulatory/brutto_
    netto.html

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 2. Data: 2007-11-14 16:41:44
    Temat: JAK TO PRZELICZYC?
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

  • 3. Data: 2007-11-14 17:17:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fhf8pi$g8q$1@inews.gazeta.pl, *grom@x* wrote:

> [...]
    > bardziej skomplikowana.
    >
    > na szybko znalezione odnośniki do wyliczania różnic brutto-netto:

    A na jeszcze szybciej to przy typowych zarobkach do tak z 5000 brutto, to
    netto bedzie 67% kwoty brutto.
    Czyli kwota netto = 2/3 kwoty brutto.

    --
    darnok