PracaGrupypl.praca.dyskusjeUpomnienie - czy sluszne › Re: Upomnienie - czy sluszne
    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Upomnienie - czy sluszne
    Date: 7 Jul 2004 21:46:15 +0200

    > Moja siostra pracuje w oddziale banku, w ktorym juz od trzech miesiecy nie
    > ma kierownika. Odszedl do lepszej firmy.Nowego nie ma bo za kazdym razem
    > kandydaci podobno oblewaja odpowiednie testy koncowe. I teraz wszyscy
    > pracownicy tegoz oddzialu (3 osoby) otrzymaly od dyrektora  regionalnego
    > upomnienie na pismie za niewyrobione zadania sprzedazy uslug finansowych w
    > czasie owych miesiecy. Akurat za to odpowiada kierownik ,ktorego celem jest
    > dbanie o wyrabianie zadan marketingowych oraz pozyskiwanie nowych
    > klientow.Reszta pracownikow sumiennie wykonuje swoje obowiazki.  Upomnienie
> [...]

    np. tak:

    ZAZALENIE NA UPOMNIENIE

    W zwiazku z upomnieniem otrzymanym dnia xxxxx, umotywowanym niezrealizowanym
    planem sprzedazy na okres .... do ....., pragne zlozyc zazalenie.

    Zwracam uwage, ze przywolany jako podstawa prawna par. 108 KP wspomina
    wylacznie o naruszeniu "ustalonego porządku, regulaminu pracy, przepisów
    bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych".
    Niezrealizowanie planu sprzedazy nie nalezy do zadnej z w/w dziedzin. Pragne
    rowniez zwrocic uwage, ze zakres obowiazkow na stanowisku XXXXX nie przewiduje
    odpowiedzialnosci za realizacje planu sprzedazy przez Oddzial.

    Z powazaniem,

    YYYY

    --

    pozdrawiam,