PracaGrupypl.praca.dyskusje › raporty Łukasz Ferenc

  • 1. Data: 2004-07-07 12:33:50
    Temat: raporty Łukasz Ferenc
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    Proszę po raz n-ty nie wysyłac do mnie swojej propozycji dotyczącej raportów
    !!!
    Przepraszam, że na forum o tym piszę, ale bezpośrednio nie dociera.

  • 2. Data: 2004-07-07 15:26:10
    Temat: Re: raporty Łukasz Ferenc
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Beata [Wed, 7 Jul 2004 14:33:50 +0200]:

    > Proszę po raz n-ty nie wysyłac do mnie swojej propozycji dotyczącej
    > raportów !!!
    > Przepraszam, że na forum o tym piszę, ale bezpośrednio nie dociera.

    Sprobuj poinformowac go ze lamie prawo i zadeklarowac sie ze jesli
    nie przestanie to zechcesz w koncu ten fakt zglosic. A jesli nie
    pomoze to faktycznie zglos, jednego mniej bedzie...
    Wyslij tez informacje o jego poczynaniach do odpowiedniego abuse,
    adres znajdziesz w naglowku jego maili.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl